Проблемот е што LinkedIn не е само социјална компанија. Луѓето не се приклучуваат на LinkedIn за да го трошат своето време, да гледаат фотографии и да следат пријатели. Корисниците влегуваат во услугата за да го обноват својот профил, да прифатат „пријателства“ и да ги видат профилите на сегашните и поранешните колеги. Потоа излегуваат и забораваат за тоа додека не добијат известување или е-пошта повторно.
LinkedIn смета дека видеото треба да се сподели за да се споделат „начини за зголемување на продуктивноста, да се стримуваат конференции“ итн.
Всушност, видеото може да се користи за регрутирање на персонал. Компаниите би можеле да ви дадат можност да ја видите нивната канцеларија. Ова е нешто за што луѓето ќе бидат заинтересирани, особено кога станува збор за зборување за една голема компанија.
Можно е луѓето да ја користат новата функција на креативен начин кога бараат работа, на пример. Во исто време, сепак, корисниците може да имаат загриженост во врска со безбедноста.