Светскиот пазар на таблети забележа изненадувачки раст во вториот квартал од годината. Продажбата во периодот април-јуни се зголеми за 11% во однос на истиот период минатата година и изнесува 37,08 милиони, според Digitimes Research.

Позитивна динамика беше забележана и во првиот квартал од 2018 година, со раст од 13,6%. Аналитичарите го објаснуваат бумот на пазарот со фактот дека оваа година нема традиционално сезонско опаѓање на побарувачката за моделите на Apple и други брендови. Покрај тоа, т.н. „white-box” производители демонстрираат подобри резултати од очекуваната.

Додека продажбата на Samsung и Lenovo малку се намали, Apple и Huawei забележаа значителен раст. Референтните вредности на Amazon остануваат на минатогодишното ниво, но Digitimes Research не открива конкретни податоци.

Падот во сегментот на 7-инчни модели продолжува, но уделот на пазарот на овие уреди е се уште околу 15%. Ова значи дека пазарот на сегментот останува на пазарот за евтини уреди од почетното ниво, забележуваат аналитичарите.

Тенденцијата кон намалување се забележува и во сегментот на скапи уреди со дијагонала на екранот 11 инчи и поголема. Особено се намалуваат испораките на 12-инчни таблети iPad Pro кој се поврзува со очекуваното излегување на нови модификации на овие уреди во третиот квартал на годината.

Digitimes Research очекува понатамошен раст на пазарот за таблети и зголемување на продажбата до 40 милиони единици во периодот јули-септември, благодарение на новите iPad модели.