YouTube повторно ја ажурираше својата политика во врска со употребата на вулгарен јазик, а новите правила ќе им се допаднат на многу креатори на содржини.
Отсега, видеата што содржат силни вулгарности (како познатиот збор „fuck“ на англискиот јазик) во првите седум секунди повеќе нема автоматски да го губат правото на целосна монетизација. Оваа промена доаѓа откако претходните строги упатства предизвикаа негодување кај голем број корисници.
Во 2022 година, YouTube ги заостри своите правила за употреба на вулгарности, па многу креатори останаа без приходи дури и ако користеа само груб јазик на почетокот на видеото. Новите правила, кои сега се на сила, дозволуваат поголема флексибилност, но сепак предвидуваат одредени ограничувања.
Пцуењето во насловите и сликичките на видеата е сè уште забрането, а видеата со чест или претерано агресивен јазик би можеле да се класифицираат како несоодветни за рекламирање.
„Им советуваме на креаторите внимателно да ги избираат своите зборови. Употребата на пцуење повеќе не е автоматски проблем, но прекумерната употреба сè уште може да влијае на заработката“, рече директорот за политика за монетизација на YouTube, Конор Кавана.
YouTube прави разлика помеѓу „умерени“ и „силни“ пцовки. Зборови како „ass“ и „bitch“ се сметаат за поблаги, додека „fuck“ и слични термини сè уште се етикетираат како силни, но повеќе немаат иста тежина како порано – барем кога се користат со умерен интензитет.