Француски ентузијаст и голем љубител на Citroën создал повеќе од респектабилна колекција автомобили.
Во текот на четириесет години, Анри Фраде трпеливо и посветено составил спектакуларна колекција од околу 125 модели на Citroën произведени по Втората светска војна. Колекцијата е сместена во музеј наречен CitroMuseum, кој се наоѓа во Кастелан, мал град на југот на Франција.
Фраде претпочита возила со мала километража и во оригинална, нереставрирана состојба, а за да ги пронајде најдобро зачуваните примероци, патувал низ цела Франција, а понекогаш и преку границата.
Музејот е поделен на три одделни дела. Првиот дел е посветен на моделот Traction Avant и различните варијанти на моделот DS/ID. Вториот дел се фокусира на 2CV и неговите многубројни изведби. Третиот – и воедно најнов – дел вклучува возила произведени помеѓу 1970-тите и 1990-тите.
Фраде не се задоволил само со паркирање автомобили во магацин и негово нарекување музеј. Секој дел содржи вистинско богатство од сувенири на Citroën, вклучувајќи оригинални документи за истражување и развој, макети на автомобили и стари реклами и натписи на овластени застапници.
Иако Traction Avant беше лансиран во 1934 година, производството продолжи по Втората светска војна до 1957 година. Модел со 40.000 километри со шестцилиндричен мотор од 2,9 литри пристигна во музејот во 2016 година.
Колекцијата вклучува и неколку DS и ID модели, вклучувајќи еден особено интересен примерок со број на шасија 32, кој е исто така 14-ти продаден примерок и најстариот зачуван примерок. Произведен е во 1955 година.
2CV е еден од најпопуларните класични автомобили денес.
Изложени се и шест примероци од моделот AMI, со особено впечатлив AMI 6. Од тоа време, M35 со мотор Ванкел од 59 КС е особено интересен.
Меѓу најбројните модели во музејот се оние на кои сè уште им се восхитуваме кога ги гледаме на патот денес. Заедно со GS, секако е тука и CX, автомобил на кој не му треба посебно претставување. Ниту пак неговиот духовен наследник, моделот XM, кој многумина го сметаат за последниот голем екстравагантен Citroën.
Покрај неколку прототипови, во музејот е изложен и контроверзниот LNA, првиот модел создаден под раководство на Peugeot, кој остана целосно засенет од неговиот наследник, моделот Visa. Конечно, приказната ја комплетираат модели како што се AX, BX и електричниот Saxo.
Фото: Принтскрин
Поврзани артикли