Компанијата Meta купи малцински удел во најголемиот светски производител на очила.
Американската технолошка компанија Meta купи малцински удел во најголемиот светски производител на очила, Essilor Luxottica, за 3,5 милијарди долари.
Со тоа, Meta купи помалку од три проценти удел во компанијата, која е позната, меѓу другото, по производството на познатите очила Ray-Ban, објави Blumberg, повикувајќи се на анонимни информирани извори.
Според наодите на агенцијата, американскиот технолошки гигант од Менло Парк размислува за дополнително зголемување на својот удел на пет проценти, иако сè уште не донел конечна одлука.
Двете компании работат заедно на паметни очила веќе неколку години. Од 2021 година, Meta продава очила Ray-Ban со интегрирани камери и вештачка интелигенција кои, меѓу другото, препознаваат објекти и прикажуваат податоци од берзата во реално време.
По објавата за инвестицијата, акциите на Essilor Luxottica пораснаа за 7,1 процент, што е нивниот најголем дневен раст за три месеци. Компанијата сега има пазарна вредност од 117,3 милијарди евра.
Според прогнозите на GrandView Research, вредноста на пазарот на паметни очила ќе порасне од 1,93 милијарди долари во 2024 година на 8,26 милијарди долари до 2030 година, а конкурентот на Meta, Google, веќе покажа интерес за оваа област.