Откако ќе се претплатите на нешто, постои можност да бидете бомбардирани со повеќе е-пораки отколку што сакате. Барем на хартија, би требало да биде лесно да се отпишете од таа услуга. Па зошто не е?
Опцијата „откажување“ (unsubscribe) на дното од многу е-пораки може да стане безбедносен ризик со текот на времето, предупредуваат експертите. Корисниците честопати слепо кликнуваат на овие линкови во обид да го спречат напливот од спам, но Т.К. Кенини од DNSFilter предупредува дека еден од секои 644 кликања може да доведе до потенцијално злонамерна веб-страница.
Во неодамнешно интервју за ESJ, тој нагласи дека корисниците не треба да им веруваат на е-пораките што ги добиваат, дури и ако и веруваат на е-поштата на клиентот што ја користи. Со кликнување на линкот за одјавување, корисниците ја напуштаат безбедната, структурирана средина на маилот на клиентот и влегуваат во отворената мрежа, која останува ризична средина полна со опасности поврзани со спам.
На најниско ниво на закана, кликнувањето на „одјавувањето“ може да му овозможи на сајбер криминалецот да потврди дека е-поштата е активна. Откако корисникот несвесно ќе потврди дека неговата адреса е валидна, напаѓачот може да ги ескалира своите напори преку социјален инженеринг или понапредни злонамерни тактики.
Дополнително, непроверените линкови за отпишување можат да ги пренасочат корисниците и кон фишинг веб-страници, кои обично се дизајнирани лажно да крадат лозинки или други акредитиви за најавување, па дури и да се обидат да инсталираат малициозен софтвер на целниот уред. Ако пренасочената страница бара лозинка за одјавување, едноставно не го следете.
Дополнително, додека некои навистина бараат од корисниците повторно да ја внесат својата е-пошта за да потврдат одјава, довербата е клучен фактор. Ако не ѝ верувате на компанијата што ја испратила е-поштата, веројатно нема да му верувате ниту на процесот на одјавување на нивната страница.