Meta се соочува со регулатори, па затоа одлучи да не ги вознемирува корисниците во ЕУ со реклами на WhatsApp уште некое време.
Meta планира да воведе реклами во WhatsApp во наредните месеци, поточно во Updates (Status) табот, но корисниците во Европската Унија ќе бидат ослободени од ова до 2026 година.
Во најавата, рекламите ќе се појавуваат само во Updates табот, кој корисниците веќе го користат за следење на јавни канали или ажурирања на статус, додека приватните пораки ќе останат без реклами и сè уште со end-to-end шифрирање.
Meta вели дека рекламите ќе се базираат само на ограничени податоци како што се јазикот, локацијата, следените канали и интеракциите со рекламите. Користењето на податоци од Facebook и Instagram ќе биде овозможено само кога корисниците доброволно ќе ги поврзат своите сметки преку Meta Account центарот.
Ирскиот орган за заштита на податоци (DPC) потврди дека нема да дозволи воведување рекламирање во ЕУ пред 2026 година. Ова им дава на регулаторите доволно време да размислат за усогласеност со GDPR и Законот за дигитални услуги на ЕУ, особено во врска со споделувањето податоци меѓу платформите.
Регулаторите на ЕУ ќе одржат разговори со Meta во наредните месеци и ќе проценат дали планот на однесување на компанијата е во согласност со правата на корисниците и правилата на GDPR.
Meta инсистира дека нема да ја наруши приватноста на корисниците и дека личната преписка останува целосно заштитена.
Одлуката да се воведе рекламирање, но подоцна да се влезе на пазарот на ЕУ, ја покажува стратешката рамнотежа на Meta – бидејќи бара нови извори на приходи на глобално ниво. Од друга страна, ЕУ продолжува да ја штити приватноста на корисниците и да го регулира споделувањето податоци меѓу платформите.