Се чини дека е на повидок нов скандал со големи технолошки компании.
Истрагата на „Фајненшл тајмс“ откри дека Meta и Google се договарале за да испраќаат онлајн реклами насочени кон тинејџери, прекршувајќи ги нивните сопствени правила за третман на малолетници.
Според изворите и документите до кои дојде ФТ, маркетинг-проектот вклучувал таргетирање на корисници на YouTube на возраст од 13 до 17 години со реклами што го промовираат Instagram, заобиколувајќи ги правилата за персонализирани реклами насочени помлади од 18 години.
Проектот веќе беше во фаза на работа кога Марк Цукерберг се појави пред Конгресот на САД во јануари за јавно да се извини за проблемите со безбедноста на децата на неговите платформи.
Двете компании од Силиконската долина соработуваа на проектот бидејќи Google имаше за цел да ги зголеми приходите од реклами, а Meta да го задржи вниманието на помладите корисници во услови на зголемена конкуренција од такви како TikTok.
По откритието, Google започна истрага и подоцна го откажа проектот.
„Забрануваме рекламите да бидат персонализирани за луѓе помлади од 18 години, точка. Потврдивме дека заштитните мерки функционираат правилно бидејќи ниту еден регистриран корисник на YouTube на возраст под 18 години не бил директно насочен со реклами“, рече Google.
Meta го бранеше својот став велејќи дека е насочена кон „непозната“ публика, што според нив не е прекршување ниту на нивните, ниту на правилата на нивните партнери.