Популарната платформа не планира да ја промени досегашната практика, според Адам Мосери.
Инстаграм не планира да се фокусира на видео содржини со долга форма бидејќи тоа би можело да го „поткопа основниот идентитет на платформата за поврзување на луѓето со пријателите“, вели шефот на Инстаграм, Адам Мосери.
Според Мосери, кратката форма е во фокусот на платформата. Иако технички е можно да се прикачат видео клипови на Инстаграм подолги од еден час на feed-от, а Инстаграм имаше некои експерименти со подолги видео клипови преку IGTV (пред да ја исклучи таа апликација), кратката форма е местото каде што се пронаоѓа компанијата.
Мосери вели дека двете главни цели на Инстаграм се да им помогне на корисниците да се поврзат со пријателите и да им помогне да ги истражат своите интереси најмногу преку форма на кратки видеа. Тој вели дека двете „работи“ се симбиотски, бидејќи е можно да испратите видео што ви се допаѓа на пријател на кој истото може да му се допадне.
Од друга страна, видеото со долга форма (видео клипови кои се подолги од 10 минути или делуваат повеќе како ТВ-шоу) не се во симбиоза со Instagram и двата бизниси нагласени погоре, и затоа Instagram нема да го турка тој формат, посочува Мосери надвор.