Apple ја објави новата верзија на App Store заедно со мобилната платформа iOS 11, која нуди голем број подобрувања и дополнителни функции. Ажурираниот портал беше дизајниран не само за олеснување на навигацијата на корисниците, туку и за олеснување на откривањето на содржината и за поедноставување на апликациите.
Експертите од „Сензор Тауер“ спроведоа една интересна анкета за да видат дали имало значајни промени по дебито на новата продавница за апликации. Резултатите откриваат дека мерките на Apple го постигнале посакуваниот успех.
Истражувањето, на пример, покажува дека ажурираната верзија на онлајн порталот придонело за зголемување на бројот на преземања за импресивни 800 отсто, пренесе „ТекКранч“. Во овој случај, станува збор за насловите, кои за различен временски период беа дел од секциите „App of the day“ и „Game of the Day“ во продавницата. Излезе дека бројот на преземања на мобилни апликации во првата категорија е зголемен за 685 отсто, додека во изборот на „Игра на денот“ оваа вредност е 802 отсто. Податоците го опфаќаат периодот септември 2017 година – април 2018 година.
Присуството во App Store Stories) и Аpp List, исто така, позитивно влијае на популарноста на апликацијата, бидејќи е заслужна за зголемување од 222, односно 240 отсто. Сите овие бројки се јасни докази дека промените на
Apple се добредојдени и се однесуваат на сообраќај и зголемување на инсталациите за игри и апликации.
Од една страна, ова води кон откривање на подобри и поквалитетни апликации за корисниците, а од друга страна, до повеќе приходи за програмерите.