Римејкот на оригиналниот Splinter Cell се уште е во многу рана фаза на развој, но по повод 20-тиот роденден на серијата, Ubisoft сподели неколку детали за самата игра.
Минатата седмица Ubisoft прослави 20 години од серијата Splinter Cell, а покрај тоа што решија да ја подарат бесплатно првата игра во верзијата за PC, споделија и неколку нови информации за планираниот римејк. Самиот редизајн сè уште не сме го виделе, објавени се само неколку концептуални цртежи. Сепак, потврдено е кои аспекти од играта ќе се подобрат и прошират.
Од Ubisoft велат дека интелигенцијата на противникот во играта ќе добие значителна надградба. Така, ќе видиме противници кои различно се однесуваат во зависност од нивото на тренирање. На пример, обичните чувари и обучените специјални сили нема да се однесуваат идентично, како во оригиналот.
Понатаму, се вели дека програмерите сакаат да истражуваат инкорпорирање на идеи од други игри на Splinter Cell. Како пример, тие ја наведуваат третата игра на теоријата на хаосот, која имала поотворени нивоа каде играчот можел да стигне до целта користејќи неколку различни правци.
Се споменува и дека на играчот ќе му бидат понудени повеќе опции за деескалација на ситуациите. Во оригиналната игра, играта завршуваше ако непријателите беа предупредени премногу пати, додека во римејкот тоа нема да биде случај, туку играчот ќе мора да излезе од кризни ситуации без автоматски да ја прекине мисијата.
Од Ubisoft велат дека играта се уште е во многу рана фаза на развој и дека не планираат да брзаат со неа. Идејата е дека враќањето на Сем Фишер во оваа адаптација поставува нова основа за иднината на Splinter Cell, која за прв пат ќе ја напушти рамката на видео игрите и ќе стане анимирана серија на Нетфликс.