Alfa Romeo работи на развој на суперавтомобил во чест на својот Ф1 тим, но и на познатиот твин-турбо V6 мотор кој го придвижува моделот Giulia Quadrifoglio.
Извршниот директор на Alfa, Жан-Филип Импарато неодамна изјави дека има мисија да им даде достојно испраќање на автомобили со мотори со внатрешно согорување, чие производство ќе заврши во 2025 година, а иднината на компанијата ќе ја преземат електрични возила.
Алфа неодамна го шокираше светот дека ќе се дистанцира од спортскиот имиџ и ќе стане по „рационална“, а шефот на британската филијала на компанијата Демиен Дали ја потврди веста.
Сè има смисла со оглед на фактот дека SUS моторите на Alfa, како и тимот на Ф1, нема да постојат уште долго. Audi е блиску до купување на 75 отсто од акциите во работењето на тимот на Alfa Romeo Orlen F1, кој всушност е официјално во сопственост на Sauber.
„Ако еден ден можам да кажам „Алфа е безбедна“, тогаш Дуето и 33 Страдела ќе ми бидат фаворити во иднина. Би сакал да ги ставам на пазарот. Можеме да сонуваме“, изјави Импарато.
Duetto се враќа како електричен модел, што значи дека 33 Stradale е веројатен конкурент. 33 Stradale беше еден од првите суперавтомобили во светот, а се произведуваше истовремено со Lamborghini Miura. Сепак, произведени се само 18 примероци на Stradale.
Ова не е прв пат Импарато да навести за модерен 33 Stradale, но пред само неколку месеци стана јасно дека тој треба да има електричен, а не SUS погон.
Alfa F1 полека ќе го испрати тимот на Audi F1, а кога станува збор за друмски автомобили, марката полека ќе го напушти спортскиот имиџ и ќе се сврти кон производство на серии на електрични автомобили. Тоа е далеку од истиот бренд кој изгради два специјални модели за да го прослави своето краткотрајно враќање во Формула 1.
Промените во Alfa се неизбежни, но пред тоа компанијата сака уште еднаш да ја покаже својата „дива страна“. Новиот 33 Stradale дефинитивно би бил достоен за тоа, а исто така би послужил и како соодветно збогување за легендарниот бренд кој се менува поради електричната револуција.