Баварците го рестилизираа својот најважен модел.
Малку модели се толку важни во гамата на BMW како долгогодишната Серија 3. Минатата недела беше претставен освежен модел за 2023 година кој сака да остане конкурентен во сегментот на луксузни спортски седани, нудејќи неколку надворешни промени со значително иновативна внатрешност. Има и нова технологија во форма на оперативниот систем iDrive 8 на BMW.
Со оглед на неодамнешните премиери на моделите на BMW, како што се новата Серија 7 или рестилизираниот SUV X7, може да се каже дека редизајнот на Серијата 3 е прилично конзервативен. На него нема да најдете поделени фарови или преголема решетка на ладилникот, иако отворот на браникот сега е поголем.
Аголните отвори за воздух во браникот се редизајнирани со карактеристична L-облик, која со формата потсетува на LED елементите на новите фарови. Автомобилот сè уште има остри линии на каросеријата.
Сличен дизајнерски мотив ќе најдете во задниот дел, но далеку помалку драматичен. Стоп светлата генерално ја задржуваат сегашната форма, но се нешто потенки.
Редизајнираниот долен дел од браникот има и форма L со вертикално ориентирани рефлектори монтирани во црни куќишта.
Голема промена во редизајнот се случи во внатрешноста на автомобилот. Како што се очекуваше, Серија 3 доби масивен заоблен дигитален екран кој беспрекорно ја поврзува таблата со инструменти на возачот со централниот дисплеј за информации и забава.
Пред возачот има дисплеј од 12,3 инчи за најважните информации, додека централниот екран на мултимедијалниот систем е 14,9 инчи.
Дигитализираниот кокпит бараше промени на централната контролна табла, на која сега се сместени потенки отвори и преместени функции за контрола на „климата“. Покрај тоа, командите на осум-брзинскиот автоматски менувач се многу дискретни и се сведени на едвај забележлив прекинувач.
Заедно со новиот изглед на контролната табла доаѓа и помодерна технологија, особено кога станува збор за седан системот iDrive кој сега користи OS 8. Од BMW велат дека графиката и структурата на менито вклучуваат изглед во стил на паметен телефон, со функционалност која користи повеќе гласовни команди.
Постојат неколку дигитални функции до кои може да пристапат возачот и патниците, вклучително и системот за навигација BMW Maps, кој сега е стандарден за сите модели од Серија 3 од 2023 година, а достапно е и поврзување 5G – до 10 дигитални уреди може да се поврзат и да го користат овој систем.
Во однос на моторизацијата, основната бензинска верзија на 318i е придвижувана од 2.0-литарски турбо мотор со 156 КС (115 kW) и 250 Nm. Овој модел забрзува од 0-100 km/h за 8,6 секунди и има максимална брзина од 223 km/h.
Следен во понуда е BMW 320i, кој користи мотор со иста зафатнина, но со 184 КС (135 kW) и 300 Nm. Достигнува 100 km/h за 7,4 секунди и има максимална брзина од 235 km/h. Овој модел е достапен и со xDrive погон на сите тркала.
Оние кои сакаат малку помоќна машина можат да го изберат BMW 330i. Овој автомобил е придвижуван и од 2.0 турбо бензински мотор, а моторот произведува 245 КС (180 kW) и 400 Nm. Забрзувањето од 0-100 се реализира за 5,9 секунди, а максималната брзина е 250 km/h.
Исто така, можно е да се нарача опција со погон на сите тркала.
На врвот на бензинската понуда, ако не го сметаме М3, е BMW M340i xDrive. Стандардно опремен со погон на сите тркала, овој автомобил има 6-цилиндричен 3.0 турбо бензински мотор со 374 КС (275 kW) и 500 Nm под хаубата.
Автомобилот забрзува од место до 100 на час за 4,4 секунди, а максималната брзина е електронски ограничена на 250 km/h.
Сите бензинци доаѓаат стандардно со 8-брзински Steptronic автоматски менувач.
BMW Серија 3 за 2023 е достапна и во plug-in хибридни верзии. Основниот хибрид е 320e со вкупна комбинирана моќност од 204 КС (150 kW) и максимален вртежен момент од 350 Nm.
Достигнува 100 km/h за 7,6 секунди и има максимална брзина од 225 km/h. Ако работи исклучиво на струја, овој автомобил може да помине 54-62 км.
Следен е 330e со 292 КС (215 kW) и 420 Nm. Овој хибрид забрзува од 0 до 100 km/h за 5,8 секунди, а максималната брзина му е 230 на час. Може да се нарача и со погонскиот систем xDrive.
Во режим на чисто електрично возење надминува 54-62 km.
И двата хибриди за пренос на сила користат осумстепен Steptronic.
BMW не се откажа од дизелот, па Серијата 3 сè уште може да се купи во оваа погонска опција. Основниот дизел е 318d со дволитарски мотор од 150 КС (110 kW) и 320 Nm.
Забрзува до 100 km/h за 8,3 секунди и развива 218 km/h.
BMW 320d користи мотор со иста зафатнина, но со 190 КС (140 kW) и 400 Nm. Од 0 до 100 km/h достигнува 6,9 s и достигнува 235 km/h. Овој модел може да се купи и со опцијата xDrive.
Најмоќниот дизел е BMW 340d xDrive со трилитарски 6-цилиндричен мотор од 340 КС (250 kW) и 700 Nm.
Забрзува од нула до 100 за 4,6 секунди, а максималната брзина е електронски ограничена на 250.
Сите дизел верзии користат исклучиво 8-брзински автоматски менувач.
Покрај седанот, BMW на сличен начин го рестилизираше и караванот (Touring) варијантата на Серија 3.
Освежената „тројка“ во Германија започнува од 43.900 евра за седан верзијата или 45.000 евра, колку што е цената на најевтиниот Touring.