Најголемата јапонска пивара, „Asahi Group Holdings“, стана најновата жртва на загрижувачката листа на компании кои претрпеа кибернапад, поради што беше принуден да прекине некои операции.
Се чини дека нападот влијаел само на домашните операции на компанијата, а меѓународните филијали засега не се погодени. Сепак, тоа беше доволно за да ја принуди Asahi да ги суспендира нарачките и испораките низ цела Јапонија.
Покрај затворањето на дистрибутивните центри, беа затворени и центрите за услуги на клиентите и услугите за поддршка на клиентите.
Asahi држи околу една третина од јапонскиот пазар на пиво, но има и глобален домет преку своите други брендови, вклучувајќи ги Peroni, Pilsner Urquell, Grolsch и Fuller’s.
Сепак, Јапонија учествува со околу половина од профитот на Asahi, што ја прави оваа ситуација особено тешка, дури и ако компанијата успее да го задржи проблемот во своите домашни рамки.
„Активно ја истражуваме причината и работиме на враќање на операциите; сепак, во моментов немаме проценка кога системот ќе биде вратен во нормала“, се вели во соопштението на компанијата.
„Прекинот на системот е ограничен на нашите операции во Јапонија“, додаде Asahi.