Одредени гледачи, со овозможени блокатори на реклами, забележаа многу долги, неизбежни реклами. Дали ова е случајност или најнова алатка за борба против блокирањето реклами не е сосема сигурно.

Деновиве корисниците на YouTube почнаа да пријавуваат необичен проблем. Имено, тие почнале да наидуваат на невообичаено долги реклами, во траење од неколку десетици минути, кои било невозможно да се прескокнат.

Доказите за однесувањето на YouTube почнаа да се споделуваат на социјалните мрежи, при што некои корисници тврдат дека им се прикажуваат реклами кои траеле со часови, без опција да ги прескокнат по одредено време.

Долгометражни реклами
Подетална анализа ги откри можните причини за ова – сликите од екранот и видео клиповите што го прикажуваат проблемот на дело покажуваат дека тој се појавил кај гледачите што користат YouTube со овозможени алатки за блокирање реклами. Наместо нивните реклами да се блокираат и автоматски да се прескокнуваат, тие се прикажуваат, а она што е блокирано е копчето за нивно прескокнување.

Можно е YouTube повторно да воведе нови правила во врска со опслужувањето реклами и да ги подобри алатките за оневозможување на блокатори на реклами, поради што некои од постоечките додатоци на прелистувачот ја промашија ознаката и го блокираа копчето „Skip“ наместо рекламите. Долготрајните реклами на YouTube не се ништо ново, но сосема е очекувано секој разумен (и буден) корисник да ги прескокне по одредено време.

1:28 unskippable ad. We’re in the endgame now
byu/MeGlugsBigJugs inyoutube

YouTube се осврна на ситуацијата за Android Authority со не толку директна, но говорна изјава, испратена преку портпарол: „Рекламите се од витално значење за нашите создавачи и им помагаат да ги водат и да ги развиваат своите бизниси. Затоа користењето на блокатор на реклами ги прекршува Условите на YouTube Започнавме глобален напор да ги охрабриме гледачите со блокатори на реклами да дозволат реклами на YouTube или да го пробаат YouTube Premium за искуство без реклами.

Дали репродукцијата на премногу долги, неизбежни реклами е намерна политика на YouTube или случаен сплет на околности, во моментов не е сосема јасно. Но, не би било чудно доколку нивниот „случаен“ изглед е најновиот механизам во борбата против алатките за блокирање реклами – тоа не би било првпат YouTube да прибегнува кон вакви необични решенија.