Корисниците на Facebook се цел на мрежа за комерцијална измама, која користи лажни страници за кражба на лични и финансиски информации.

Тимот на Recorded Future ја откри кампањата за мамење уште во април оваа година и ја нарече ERIAKOS, врз основа на (CDN) oss.eriakos[.]com мрежата за испорака на содржина.

„Овие лажни сајтови беа достапни само преку мобилни уреди и мамки, а тактиката се користи за да се избегнат автоматизирани системи за откривање“, истакнуваат од компанијата.

Нагласено е дека мрежата ја сочинувале 608 сајтови за измами, а активноста се состоела од неколку краткорочни бранови.

Значаен аспект на софистицираната кампања е тоа што таа исклучиво ги таргетираше мобилните корисници кои пристапуваа до веб-страните за измама преку рекламни мамки на Facebook, од кои некои се потпираа на ограничени попусти за да ги наведат корисниците да кликнат на нив. Recorded Future вели дека во еден ден, дури 100 Мета реклами се однесуваат на една веб-локација за измама.

Беше откриено дека лажните веб-страни и реклами главно имитираат големи платформи за е-трговија и производители на електрични алати, како и таргетирање на жртвите со лажни понуди за продажба на производи од различни познати брендови. Друг клучен механизам за дистрибуција вклучува користење на лажни кориснички коментари на Facebook за да се привлечат потенцијални жртви.

Ова не е првпат да се појават „e-commerce“ криминални мрежи со цел да се соберат информации за кредитните картички и да се оствари нелегален профит од лажни нарачки. Во мај 2024 година, беше откриено дека огромната мрежа од 75.000 лажни онлајн продавници – наречена BogusBazaar – заработила повеќе од 50 милиони долари рекламирајќи чевли и облека од брендови по ниски цени.