Поради помалата побарувачка од очекуваната, Apple одлучи да ги промени плановите.

Тим Кук и неговиот тим на Apple постојано го споменуваа потенцијалот на проширената реалност во последниве години, подготвувајќи го на тој начин теренот за нивниот нов производ. За некои, Vision Pro е најголемиот нов производ на Apple од iPhone-от, и иако може да се покаже како навистина револуционерен, се чини дека познатата поговорка за фрлање маче во вода може да важи и за овој прв модел.

По неговото претставување, многумина ги пофалија можностите и потенцијалот на уредот на Apple за виртуелна и проширена реалност во прегледите, но по солидната првична побарувачка, интересот за Vision Pro е намален. Не се работи само за падот на продажбата, туку луѓето кои го купиле се помалку го користат. Иако Apple не ни очекуваше рекордни продажни бројки, а причина за тоа е цената од дури 3500 долари, се чини дека сепак не можат да се задоволат со моменталната побарувачка на овој уред.

Според последните прогнози на аналитичарите на IDC, се чини дека во текот на оваа година неговата продажба нема да достигне ни половина милион примероци. Истите извори велат дека Apple се уште нема продадено 100.000 Vision Pro единици за еден квартал и дека во оваа компанија на американскиот пазар во тековниот квартал очекуваат продажбата да се намали за цели 75 отсто во однос на претходниот квартал.

Успехот на Vision Pro, кој не е поврзан со цената, ќе зависи од достапната содржина. Бидејќи Apple го проширува својот производ на меѓународните пазари, од голема важност е локалната содржина да биде достапна за корисниците, го објасни потенцијалот на уредот, потпретседателот на IDC, Франциско Џеронимо. Сепак, и покрај достапните содржини, јасно е дека оваа компанија сака најдобри можни бројки за продажба.

Ситуацијата би можела малку да се подобри со продажбата на други пазари каде Vision Pro неодамна стана достапен или наскоро ќе се појави, но веќе е јасно дека работите не одат во насоката на која Apple се надеваше. Затоа Тим Кук одлучи да ја промени стратегијата и плановите околу новите AR/VR уреди.

Додека порано, по Vision Pro, планираа да развијат негов наследник, односно нов скап премиум уред, неодамна ги известија производителите на компоненти дека тие планови ќе ги стават во мирување. Наместо поскап уред, фокусот сега е на новиот модел на очила за виртуелна и проширена реалност, кој би требало да биде поевтин. Цената се уште не е позната, но најверојатно ќе биде околу 1500 долари. Јасно, тоа значи дека неговите можности ќе бидат помали и послаби во однос на Vision Pro, но јасно е дека ќе биде потребен одреден компромис за да се постигне поповолна цена.

Во Apple, како и во многу други компании како Мета, тие веруваат дека виртуелната и проширената реалност се иднината, односно дека луѓето ќе поминуваат се повеќе и повеќе време во такви виртуелни светови со текот на времето и се надеваат дека ќе можат да пристапат до таквите виртуелни светови. Дигитални светови директно преку нивните уреди. Како што напредува технологијата, така ќе напредува и конкуренцијата на овој пазар, но веројатно ќе биде потребно многу време пред VR/AR да стане широко прифатен.