FTC поднесе тужба против Adobe поради наводни „измамнички практики“ кои ги вклучуваат претплатничките услуги на компанијата.
Според FTC (Федералната трговска комисија на САД), Adobe го прекршила Законот за приватност на потрошувачите на Интернет, а беа истакнати неколку клучни прашања.
Прво, Adobe го опишува својот план за претплата како месечен, но наплаќа такси за откажување кога корисникот сака да ја откаже претплатата порано од предвидената една година. Дополнително, Adobe поставува бројни пречки во процесот на откажување, а често корисниците се наведуваат да веруваат дека откажале план кога, всушност, сè уште се случуваат месечни плаќања.
Adobe вообичаено наплатува 50% од преостанатите плаќања за претплата како такса за откажување. Ова може да биде една од причините зошто приходите од претплатни услуги на Adobe се зголемија од 7,7 милијарди долари во 2019 година на 14,2 милијарди долари во 2023 година.
FTC издвојува двајца обвинети од Adobe – потпретседателот Маниндер Савнеи и претседателот на дигиталните медиуми Дејвид Вадвани.
Официјалниот одговор на Adobe вели дека ќе бара правна битка на суд и ги негира наводите на FTC.
Доколку Министерството за правда на САД ја прогласи компанијата за виновна, Adobe ќе биде казнета и ќе се бара да им ги врати парите на корисниците кои биле принудени да платат такса за откажување.