LinkedIn е најновата компанија која влезе во бизнисот со игри. Сега корисниците на популарната платформа можат да играат три различни игри.
Pinpoint, Queens и Crossclimb се достапни за корисниците на LinkedIn на десктоп и мобилната апликација.
Секоја од игрите ќе може да се игра еднаш дневно, а по сесијата, играчот ќе може да пристапи до статистика како што се рекорди, различни табли на водачи и кој друг ја играл играта од мрежата на корисникот.
Новите игри се достапни во делот LinkedIn News и My Network на десктоп и картичката My Network на мобилните уреди.
Одлуката на LinkedIn да влезе во екосистемот на загатки игри не е изненадување, со оглед на тоа што некои други компании исто така одлучија да го сторат тоа. Ова е начин да се привлечат нови корисници и да им се овозможи на старите да бидат поактивни на интернет.
LinkedIn засега сè уште не наплаќа за својата гејмерска содржина и засега служи само да ги задржи корисниците подолго на платформата.