Кинескиот конкурент на патничките авиони „Ербас“ и „Боинг“, C919 – произведен од корпорацијата за комерцијални авиони на Кина (COMAC), го направи своето прво патување надвор од кинеската територија, летајќи во Сингапур вчера.
Кина инвестираше многу во обидот да ја прекине доминацијата на двата западни производители на авиони на светскиот пазар на патници и оваа година посочи дека ќе направи напори C919 и COMAC да бидат поприсутни на домашниот и меѓународниот пазар.
Овој модел на авион е сертифициран само во Кина, а првиот од четирите произведени C919 почна да лета минатата година во рамките на воздухопловната компанија China Eastern Airlines.
Ербас и Боинг се борат да го зголемат производството и да ја задоволат побарувачката за нови авиони, а Боинг исто така се бори со серија кризи, така што воздухопловната индустрија гледа како COMAC се позиционира како остварлива алтернатива. Во следните 3-5 години, COMAC ќе инвестира десетици милијарди јуани во проширување на производствениот капацитет за C919, објавија кинеските медиуми во јануари.
Управата за цивилно воздухопловство на Кина минатиот месец објави дека ќе продолжи со процесот на сертификација на авионот C919 пред Агенцијата за воздухопловна безбедност на Европската унија (EASA) оваа година. Тој процес започна во 2018 година.
C919 е еден од двата комерцијални авиони кои полетаа во близина на брегот на Сингапур на неделниот преглед на најголемиот азиски саем за воздухопловство. Вториот е Ербас, а Боинг оваа година не претставува комерцијален авион.