YouTube неодамна ги засили своите напори за борба против блокаторите на реклами – требаше да се очекува дека корисниците исто така ќе го зголемат својот отпор кон ова.
Делумно, YouTube успеа во својата намера, бидејќи е забележливо дека одреден број луѓе деинсталираат блокатори на реклами. Како и да е, може да се каже дека таквиот потег делумно се одрази на платформата, бидејќи сè поголем број корисници едноставно се свртуваат кон подобри блокатори на реклами.
Стотици илјади корисници имаат деинсталирани блокатори на реклами, како што објави Wired, но податоците покажуваат и дека рекорден број луѓе инсталираат алтернативи.
Кристоф Модрас од Ghostery, еден од најпопуларните блокатори на реклами за прелистувачот Chrome, вели дека нивниот софтвер бил инсталиран и деинсталиран три до пет пати во текот на изминатиот месец.
Повеќе од 90% од оние корисници кои ја деинсталираа екстензијата го наведоа YouTube како причина за нивната одлука, но во исто време, имаше и зголемување од 30% во инсталациите на Microsoft Edge, бидејќи корисниците се обидуваа да најдат соодветна алтернатива.
Друг блокатор, AdGuard, рече дека обично гледаат околу 6.000 деинсталации дневно на Chrome, но тој број достигна 11.000 дневно помеѓу 9 и 31 октомври, со врв од 52.000 на 18 октомври.
Сепак, платената верзија на екстензијата се чини дека е имуна на забраната на YouTube, така што AdGuard имаше 60.000 инсталации помеѓу 18 и 27 октомври.
Во моментов, корисниците бараат други опции за YouTube поради рекламите, почнувајќи од различни прелистувачи со вградени блокатори на реклами кои YouTube не ги препознава (тие се сè помалку) до платформи како Newpipe, која е слична на YouTube.
Експертите од индустријата предупредуваат дека напорите на YouTube да ги запре блокаторите на реклами може да доведат до пософистицирани тактики за блокирање и, за возврат, создавање на ненамерни безбедносни дупки.