Директорката на социјалната мрежа Х (поранешен Твитер) Линда Џакарино потврди дека корисниците на оваа платформа наскоро ќе можат да остваруваат видео повици.
Џакарино ја објави новата функција на X за време на интервјуто за CNBC.
„Наскоро ќе можете да остварувате видео повици без да мора да го откриете вашиот телефонски број на никого на платформата“, рече таа.
Ова е уште еден показател дека Џакарино, заедно со сопственикот на X, Илон Маск, навистина работи на мисијата да го претвори X во „апликација за секого“, која ќе содржи клипови со долги форми, опции за плаќање, претплати и многу повеќе.
Оваа информација доаѓа по „криптичната објава“ на дизајнерката на X, Андреа Конвеј. Таа во својата објава напиша дека „штотуку повикала некого на X“. Иако на почетокот не беше јасно за каков повик станува збор, сега е јасно дека се работи за видео повик.
Сепак, сè уште не е јасно како X ќе користи видео повици за да ја задоволи огромната побарувачка за потрошувачите. Светот на видео повици е веќе „преполн“ бидејќи има „играчи“ како Zoom, Microsoft Teams, Google Meet, Apple FaceTime и други. Сепак, Маск и Џакарино се решени да ја трансформираат компанијата и да го гледаат X како нешто многу поголемо од твитовите, нешто што ќе стане центар за медиумска содржина, комуникации и плаќања.
„Додека го ребрендираме X, мора да бидеме отворени и свесни дека тој еволуира во „глобален градски плоштад“ поттикнат од слободното изразување, каде што јавноста се собира во реално време. Реалното време е најважно за живоста на X и за тоа како луѓето комуницираат со него. Сега е сето тоа во еден беспрекорен интерфејс“, рече Џакарино.
Еден од првите нови чекори на X е видеото со долга форма. Во мај, компанијата додаде можност за објавување видеа долги до два часа за претплатниците на Twitter Blue. Apple веднаш го прифати ова и ја искористи можноста да ја објави целосната прва епизода од својата серија „Silo“. X неодамна почна да им плаќа на креаторите на содржина кои имаат доволно следбеници за да генерираат приходи. Еден корисник тврди дека добил 24.000 долари.
Директорката зборуваше и за можноста за исплата.
„Многу се зборуваше за плаќања меѓу вас и пријател, меѓу вас и еден од вашите создавачи. Се работи за ослободување од Твитер, кој ни овозможи да еволуираме, да го промениме начинот на кој луѓето слушаат, гледаат, собираат, забавуваат и извршуваат трансакции, сите на една платформа“, заклучи Џакарино.
Поврзани артикли