Резултатите од тестот покажуваат дека VR игрите можат да бидат корисна алатка за предвидување на нечии работни перформанси.
Гејмерите кои завршуваат VR игри побрзо од другите имаат повисоки нивоа на општа интелигенција и капацитет за обработка, според студијата спроведена од Универзитетот во Келн, Универзитетот во Лихтенштајн и Универзитетот за применети науки Форарлберг.
Резултатите, исто така, покажуваат дека VR игрите можат да бидат корисна дополнителна алатка за предвидување на идната работа на кандидатот.
Управување со човечките ресурси
Неколку претходни студии веќе покажаа дека видео игрите можат да укажат или дури и да помогнат во развојот на интелектуалните и когнитивните способности. Со оглед на тоа што интелигенцијата е еден од најкористените предвидувачи за успешноста на работата, видео игрите би можеле да бидат интересни за управување со човечките ресурси.
Сепак, иако многу компании се повеќе користат VR технологија за регрутирање кандидати, само неколку студии конкретно истражија дали и како VR игрите може да се користат за да се направат заклучоци за интелигенција во оваа област.
Капацитет за обработка
За оваа студија, истражувачите поканија 103 учесници кои, под контролирани лабораториски услови, ја играа комерцијалната VR игра Job Simulator и завршија кратка верзија на тестот за интелигенција BIS-4.
Анализите покажаа дека учесниците кои ја завршиле играта побрзо од другите имале повисоки нивоа на општа интелигенција и капацитет за обработка. Зголемувањето на капацитетот за обработка од 17% беше поврзано со помалку време поминато за играње на играта, во просек за 3,7 минути. Резултатите сугерираат дека VR игрите можат да бидат корисна дополнителна алатка за предвидување на работниот учинок.
Аватари во метаверс
Резултатите се научна новина, бидејќи досега беше тешко да се спроведат научни VR студии со најсовремен VR хардвер. Затоа, има неколку студии кои ја истражуваат корелацијата помеѓу однесувањето на виртуелната реалност и интелигенцијата.
„Веќе има некои компании кои користат таканаречени сериозни игри за регрутирање. Новите резултати се во согласност со оваа специфична примена на VR игрите и покажуваат дека тие можат да се користат за овие цели“, велат истражувачите, кои сега имаат намера да истражат како луѓето се однесуваат кон виртуелните аватари во метаверзумот.
Поврзани артикли