Нетфликс не е подготвен да плаќа надоместок за интернет сообраќајот во Европа, изјави директорот на компанијата Грег Питерс, отфрлајќи ги барањата на европските телекомуникациски компании, технолошките гиганти да преземаат дел од товарот за финансирање на нови мобилни мрежи.
Големите телекомуникациски компании како Deutsche Telekom, Orange, Telefonica и Telecom Italia долго време лобираа да префрлат дел од товарот на технолошките гиганти како Google, Apple, Amazon и Microsoft.
Група технолошки компании, вклучително и Google, Apple, Meta платформите, Netflix, Amazon и Microsoft, возвраќаат дека „данокот на интернет“ ќе ги поткопа правилата на ЕУ за еднаков третман на сите корисници.
ЕУ неодамна започна јавна консултација на оваа тема, а Холандија рече дека наплатата на интернет такса за технолошките гиганти на крајот ќе падне на грбот на потрошувачите.
Холандската влада нарача студија од консултантската фирма Oxer, која ги покажа недостатоците на таквиот „данок“, изјави министерот за економија Мики Адриансенс.
„Ова ќе ги казни потрошувачите“, рече министерот, објаснувајќи дека потрошувачите кои плаќаат претплати за телекомуникациски, стриминг и видео услуги може да се соочат со повисоки сметки бидејќи технолошките компании најверојатно ќе ги префрлат трошоците за новиот данок на корисниците.
И директорот на американскиот медиумски гигант Нетфликс предупреди дека на крајот најмногу штета ќе претрпат потрошувачите.
Новиот надоместок би значел помали инвестиции во содржината и полоши услови во договорите за интернет, додаде Питерс, кој работи како извршен претседател заедно со Рио Хестингс.
Новоименуваниот извршен директор на американскиот медиумски гигант нагласи и дека трошоците за телекомуникациите не се променети во последните години и покрај скокот во сообраќајот на податоци.
Европските телекомуникациски компании со години сакаат да наплаќаат на платформите за брз пренос на податоци.
На Светскиот мобилен конгрес во Барселона беше посочено дека петте најголеми интернет услуги сочинуваат околу 55 отсто од сообраќајот на податоци, што ги чини европските мрежни оператори околу 15 милијарди долари годишно.
Питерс, пак, нагласи дека Нетфликс преку развој на технологии за стриминг обезбедил поефикасен пренос на своите серии и филмови. Така, во 2020 година, половина од брзината на пренос на податоци беше потребна за истиот квалитет на сликата како во 2015 година.
Во исто време, Нетфликс им обезбеди на телекомуникациските компании бесплатен пристап до сопствената мрежа, во која инвестираше повеќе од милијарда долари, рече Питерс.
Тој, исто така, истакна дека Нетфликс инвестирал повеќе од 60 милијарди долари во производството на содржина во последните пет години и додаде дека медиумските компании може да бараат од телекомуникациските оператори да платат за пристап до содржината.
„Но, ние не го бараме тоа“, додаде тој.