По неколкумесечно тестирање, апликацијата Инстаграм доби начин привремено да ги замолчи push известувањата кога корисникот сака да „одмори“ или да спречи одвлекување на вниманието.
Станува збор за функцијата наречена Quiet Mode, која ќе испраќа автоматски одговори до оние кои ќе се обидат да контактираат со корисникот преку оваа платформа и ќе ги информира дека известувањето не е доставено.
Instagram конкретно ќе ги мотивира тинејџерите да ја користат функцијата Quiet Mode кога ќе се открие дека ја користат апликацијата доцна навечер. Но, не е прецизирано за кој временски период на користење станува збор, ниту што се подразбира под „доцни часови“. Портпаролката на Мета, Лиза Креншоу, за The Verge изјави дека известувањето ќе се појави по „неколку минути“.
Исто така, во статусот ќе биде прикажан натпис „in quiet mode“, така што другите знаат дека корисникот ја активирал функцијата. Од друга страна, кога корисникот ќе ја исклучи функцијата, ќе ги добие сите пропуштени известувања. Исто како и функцијата Quiet Mode на Facebook, корисникот може да програмира одредени периоди кога функцијата автоматски ќе се активира.
Новата опција доаѓа во време кога Инстаграм е под зголемени критики за нејзиниот ефект врз менталното здравје на тинејџерите, особено на тинејџерките. Внатрешните документи објавени од дојавувачот на Фејсбук, Френсис Хауген, велат дека компанијата открила дека Инстаграм ја влошува несигурноста на сликата на телото кај една од три девојки, а некои биле „зависни“ од апликацијата.
Оттогаш, Instagram прави промени фокусирани на безбедноста на помладите корисници, вклучително и заострување на стандардните поставки за содржина за тинејџерите, обесхрабрување на содржината што тинејџерите постојано ја гледаат и воведува ограничувања за тоа како огласувачите можат да ги таргетираат тинејџерите.
Во согласност со својата цел да ги задоволи барањата на родителите, како и на оние кои не се љубители на неодамнешното фокусирање на платформата на видео, Мета воведува голем број други начини за управување со препораките на Инстаграм. По тестирањето на оваа функција минатата година, Инстаграм го прошири своето not interested копче кое им овозможува на корисниците да ја означат содржината што не сакаат да ја гледаат.
Инстаграм сега им овозможува на корисниците да сокријат повеќе од еден тип на содржина од страницата Explore, што платформата нема да ги прикажува во Reels и пребарувањата. Исто така, можно е да се додаде листа на зборови, хаштагови или емотикони што корисникот сака да ги избегне во описите на препорачаните содржини на Instagram, слично на начинот на кој платформата веќе дозволува криење директни пораки со зборови што корисникот не сака да ги види.
Иако Instagram наоѓа инспирација во TikTok и повеќе се фокусира на Reels и препорачаните содржини, сепак е пред релативно младата платформа во некои аспекти на безбедноста. TikTok има слична функција како што е Quiet Mode, но стандардно е поограничен бидејќи ги спречува корисниците на возраст меѓу 13 и 15 години да добиваат push нотификации по 21:00 часот. Инстаграм исто така им дозволи на корисниците да постават временски ограничувања пред тоа да го направи TikTok.
Но, TikTok може да добие нешто што Instagram не го добива, бидејќи ги тестира поставките за потсетување пред спиење, како и можноста за исклучување на известувањата додека спиете. Како што сега се одвиваат работите, истата функција се очекува и на Инстаграм.