Започна со испорака на ДВД-ња, а потоа прерасна во производство и моќна стриминг куќа. Стриминг гигантот сега го гради своето прво сопствено студио за видео игри во Хелсинки, Финска, бидејќи ја проширува својата империја за мобилни игри, објави Нетфликс.
Веста следи по тешката година за компанијата, која рече дека изгубила претплатници за прв пат по повеќе од една деценија и дека нејзините акции паднале за повеќе од 60 проценти во 2022 година, во услови на поширок пад на пазарот. И покрај некои неодамнешни напори за намалување на трошоците, Том Форте, виш истражувачки аналитичар во Д.А. Дејвидсон рече дека го гледа пресвртот во игрите како „пример на Нетфликс да игра напад, а не само одбрана“.
„Секоја чест на Нетфликс, тие се долгорочни мислители. Тие размислуваат долгорочно и дејствуваат долгорочно“, рече Форте.
Форте додаде дека Netflix бил особено остроумен во „раната идентификација“ дека игрите се конкурентна закана за нејзината публика, со оглед на тоа колку време луѓето сега поминуваат играјќи и стриминг видео игри. Продолжението, исто така, обезбедува уште еден начин за компанијата да заработи од некои од нејзините попопуларни франшизи, вклучувајќи ја и серијата „Stranger Things“.
Новото студио за видео игри ќе го води Марко Ластика, ветеран на гејмерските гиганти Zynga и Electronic Arts, изјави потпретседателот на студиото за игри Амир Рахими во блог пост.
„Ова е уште еден чекор во нашата визија да изградиме студио за игри од светска класа што ќе донесе различни прекрасни и многу привлечни оригинални игри на нашите стотици милиони членови ширум светот – без реклами или купувања во апликација“, додаде Рахими. .
Тој истакна дека Хелсинки е избран за место на новото студио бидејќи е „дом на некои од најдобрите гејмерски таленти во светот“. На почетокот на оваа година, Netflix го купи студиото Next Games со седиште во Хелсинки. Рахими рече дека новото студио, сепак, ќе биде изградено „од нула“.
Покрај купувањето на Next Games, компанијата претходно ги купи Night School Studio и Boss Fight Entertainment. Рахими рече дека секое студио има „различни силни страни и области на фокусирање“ и дека заедно ќе развијат разновиден пакет игри за корисниците.
Игрите на Нетфликс се „во живо“ веќе нешто повеќе од една година. Стриминг гигантот сега има 32 игри кои се преземени околу 30 милиони пати ширум светот, според податоците споделени од фирмата за истражување на пазарот Apptopia.
Игрите на Netflix може да се преземаат и играат на мобилни уреди, вклучувајќи телефони и таблети со Android, како и iPhone, iPad и iPod Touch, но моментално не се достапни на други конзоли. Понудите се движат од ретро-авантуристичката игра „Stranger Things: 1984“ до „Hextech Mayhem: A League of Legends Story“.
Според Apptopia, во изминатиот месец, просечно 1,63 милиони луѓе се занимавале со игри на Netflix секој ден. Оваа бројка претставува само мал дел од 220 милиони претплатници на компанијата.
„Создавањето игра може да потрае со години, па јас сум горд што гледам како стабилно ги градиме темелите на нашите студиа за игри во нашата прва година. Со нетрпение очекувам да го споделиме она што го произведуваме во наредните години“, рече Рахими.
Поврзани артикли