Instagram Reels, исто како и Facebook Reels, Meta ги копираше од TikTok. Тоа е истиот концепт, но има некои разлики помеѓу овие апликации.
Сепак, секој ден тие стануваат сè повеќе слични, најмногу од страна на Meta следејќи ги трендовите на TikTok и по некое време ги применува на Instagram Reels и Facebook Reels.
Овие две апликации почнаа да добиваат ажурирања што носат некои нови функции на Reels. Новите функции и опции кои доаѓаат на „Instagram Reels“ и „Facebook Reels“ се движат од нови алатки за уредување до зголемена должина на Reels. Во продолжение ќе разговараме за новостите на Instagram Reels, а ќе ги споменеме и новитетите на Facebook Reels.
Ажурирањето на Reels на Instagram носи вкупно четири нови функции. Првата опција е дека Instagram сега им овозможува на корисниците да вметнат сопствено аудио во Reels, што досега не беше можно. Основниот услов за додавање сопствена аудио снимка на Reels е таа да биде долга најмалку пет секунди.
Друга опција е да додадете стикери за анкети, квизови и емотикони на Reels. Досега овие налепници можеа да се додаваат само во Stories, но сега се прошируваат и на Reels.
Третата опција, односно функцијата што пристигнува на Instagram Reels, е прилично слична на шаблоните на TickTok и им овозможува на корисниците да креираат Reels користејќи други Reels како шаблони.
Четвртата опција која пристигнува во Reels е можноста за снимање на подолги видеа. Имено, максималната должина на Rails сега е зголемена на 90 секунди.
Кога станува збор за Facebook Reels, тој добива неколку нови опции, како што е можноста за креирање, уредување и објавување на Reels од веб-прелистувач преку Creator Studio. Исто така, постои опција за сечење мали клипови од подолго видео, како и опцијата Sound Sync, која автоматски го синхронизира видеото со ритамот на музиката.