Глобалниот пазар на паметни часовници порасна за 13 отсто на годишно ниво во првиот квартал од 2022 година, односно во периодот од јануари до март.

Двоцифрен раст е забележан петти последователен квартал. Извештајот доаѓа од компанијата Counterpoint Research, а според нивните анализи, пазарот пораснал и покрај економската стагнација и инфлација.

Технолошкиот гигант од Купертино, Apple ја задржа водечката позиција на пазарот на паметни часовници со една третина од вкупните испораки минатата година. Во првиот квартал од годинава забележа пазарен удел од 36 отсто. Успехот на Apple Watch се припишува на посветеноста на брендот од корисниците на iPhone. Counterpoint додава дека пазарниот удел на Apple би можел дополнително да се зголеми до крајот на оваа година.

Бидејќи Apple го предводи пазарот на паметни часовници, Samsung ја зацврсти својата втора позиција. Јужнокорејскиот бренд забележа пораст на испораките за 46 отсто во споредба со претходната година и постигна значителен раст во регионот APAC, благодарение на линијата Galaxy Watch 4.

Huawei се најде на третото место на листата, но пазарниот удел на компанијата се намали. Xiaomi за прв пат го зазеде четвртото место, со раст од 69% на годишно ниво. Беше истакнато дека секој квартал руши рекорди во испораката, а голем дел од продажбата доаѓа од долниот сегмент, под 100 долари.

Garmin се најде на петтото место на листата во сегментот на превозот, но на третото место по приходи поради повисокиот ASP. Компанијата имаше и поголем удел во премиум сегментот.

Amazfit го зазеде шестото место благодарение на GTR 3 и GTS 3, кои беа лансирани во четвртиот квартал на 2021 година. Откако Fitbit се спои со Google, неговата продажба се намали во истиот период минатата година.