Поимот што ги одбележа последните неколку месеци од технолошката индустрија е метаверзумот. Лудилото околу метапросторот започна откако Марк Закерберг го смени името на својата компанија од Facebook во Meta, а оттогаш многу компании се обидуваат да си го земат својот дел од оваа виртуелна торта.
Многу пари се вложуваат во метаверзуми и се чини дека се оди во насока во која луѓето во иднина навистина би можеле да живеат, работат и да се забавуваат во некои виртуелни светови. Идејата дека многумина ќе поминуваат часови лежејќи на каучот со некои VR очила и ќе живеат во некои виртуелни (можеме да кажеме непостоечки или лажни) светови многу потсетува на Матрикс и можеби се прашуваме дали луѓето ќе го изгубат интересот за реалниот свет.
Веќе некои во виртуелните светови трошат повеќе пари отколку во реалниот свет – купуваат скапи куќи, бродови, облека, патики итн., и иако тоа се единици и нули кои постојат само на екраните, нивната цена е често повисока од истите работи во реалниот живот. Исто така, прашање е колку навистина можете да уживате во вакви виртуелни и непостоечки работи.
Токму на тоа се обидоа да привлечат внимание од Хајнекен, кој го претстави првото виртуелно пиво на она што присутните новинари го нарекоа бизарен виртуелен настан. За време на презентацијата тие истакнаа дека се работи за „иронична шега“ направена со цел да се исмее нивниот бренд, но и сите други брендови.
Новиот тип на пиво е направен од „бинарен кодиран хмељ“ и „најсвежи пиксели“, а Хајнекен го опишува како необичен и недостапен премиум лагер со технолошки и мета-финиш во кој никој не може да ужива.
Од Хајнекен велат дека ова е порака до сите брендови кои влегуваат во метаверзумот, односно дека во некои производи најдобро се ужива во реалниот свет. Знаеме дека метаверзумите ги зближуваат луѓето на безгрижен и извонреден начин, но тоа едноставно не е најдоброто место за вкус на ново пиво, објасни шефот на светскиот бренд Брам Вестенбринк.