Статистиката покажува дека работењето од дома им помага на вработените да бидат попродуктивни, поздрави и умешно да ги балансираат работата и животот. Сепак, работењето од дома носи голем број на предизвици. Како да се надминат?

Работењето од дома звучи како деловна револуција што е тука за да остане. Но ова не е модел на работа каде што можете едноставно да се префрлите и да се надевате на најдоброто.

Како и секој друг работен модел, има и лоши страни што не треба да се занемарат. За среќа, постојат работни стратегии и алатки што секој бизнис може да ги користи за да ги надмине овие проблеми и да ужива во целосните придобивки што ги нуди работењето од дома.

Кои се најголеми предизвици на работењето од дома и како да ги надминете?

Предизвик #1: Управување со проекти кога имате тим на повеќе локации

Решение:

Пробајте ги следниве софтвери за управување со проекти што ќе Ви ја олеснат работата:

Предизвик #2: Ефективно комуницирање и соработка со тимот

Решение:

Слично како софтверот за управување со проекти, има безброј алатки за комуникација и соработка што ќе Ви помогнат да ги скршите бариерите за далечинска соработка:

  1. Slack
  2. Microsoft Teams
  3. Google Chat
  4. Basecamp
  5. Google Drive
  6. Confluence
  7. Troop Messenger

Предизвик #3: Следење на задачи и продуктивност

Решение:

За да добиете преглед во напредокот на тимот и како тие го распределуваат времето за комплетирање на задачата, Ви требаат алатки за следење на проектите во реално време, како:

Предизвик #4: Различни временски зони

Решение:

Не прекршувајте ја слободата што ја нуди далечинското работење, туку едноставно договорете конзистентен распоред за да знаете кога Вашиот тим ќе биде, а кога нема да биде достапен за работа и закажување состаноци.

Еве некои алатки што ќе Ви помогнат во ова:

Предизвик #5: Одржување доверба кај вработени што никогаш не се сретнале во живо

Решение:

PukkaTeam е алатка за градење доверба помеѓу дистрибуираните тимови. Oвде ќе најдете 7 клучни чекори за градење доверба помеѓу членовите на тимот што никогаш не се запознале:

  1. Организирање тимски состаноци секој месец и 2 пати во годината заедничко патување;
  2. Поттикнување одговорност, доверливост и завршување на задачите на време;
  3. Промовирање на транспарентна комуникација;
  4. Добивање на вистинските алатки за соработка;
  5. Создавање заеднички цели и стремење кон нив;
  6. Избегнување микроменаџмент;
  7. Водење преку пример.

За да дознаете повеќе како да ги надминете предизвиците од работењето од дома – https://www.ventureharbour.com/remote-work-challenges-solutions/

 

Извор: Некст Медиа

„За повеќе теми и занимливости од слични области, посетете ја Медиа страната на Бреинстер Некст Колеџ