Производителите на автомобили ни продаваат микропроцесори со античка конструкција, не сакајќи да инвестираат во модерни
Микропроцесорите кои големите и традиционални производители на автомобили ги вградуваат во своите производи на четири тркала се со постара конструкција од мобилните телефони, не паметните, поврзани на Интернет, туку оние што не воведоа во светот на мобилната комуникација. Останатите склопови кои во технолошка смисла се потпираат на микропроцесор се дизајнирани да бидат компатибилни со оние чипови кои се дизајнирани пред многу децении. Досега, таквите електронски компоненти вршеа добра работа, но времето за модернизација одамна дојде.
Сепак, производителите на автомобили инсистираат на стара технологија и нарачуваат застарени микропроцесори, додека од друга страна, производителите на електронски компоненти не сакаат дополнително да инвестираат во капацитети што би произвеле застарен производ, бидејќи таквото производство ќе бара нови инвестиции, оние кои самите компании од секторот ни во сон не би можеле да ги повратат.
Решението би се одразило во фактот дека експерти од автомобилската индустрија создаваат нови плочи и на тој начин ги заменуваат древните, слободно може да се каже античките. Меѓутоа, производителите на автомобили, иако остваруваат застрашувачки профит од продажба на разни MBUX, Virtual Cockpit и слично, одбиваат да инвестираат во развој на компоненти од новата генерација, а од друга страна немаат соодветна експертиза во самите компании.
Просечниот автомобил има повеќе од десетина поедноставни процесори и сите тие се програмирани да комуницираат едни со други, и тоа го прават како што биле дизајниран во 1980 -тите, тогаш кога од релеи се поминало на микропроцесори.
Новиот начин би бил она што го промовира Tesla, што значи единствен процесор кој е одговорен буквално за се. Под ова подразбираме пренос на звук во форма на „клик“, односно сигнал на индикаторот за насока од рачката до звучникот на автомобилот, се до контрола на клучниот ABS систем. Се што е поврзано со електрични жици може да се ревидира преку оперативниот систем, односно компјутерско програмирање, со исклучок на проекциските екрани кои се потпираат на Intel ATOM процесорот!
Причината зошто Tesla може да продолжи да произведува автомобили дури и за време на страшниот недостаток на чипови, што ги затвора фабриките на многу брендови, е тоа што американската компанија може да го замени чипот кој недостасува со друг, и едноставно да го репрограмира централниот компјутер на новите карактеристики на чипот.
Старомодните компании од автомобилската индустрија, притоа мислејќи на сите европски, американски и азиски етаблирани брендови, не можат да обезбедат транзиција без целосна посветеност за решавање на проблемот. Покрај тоа што не се доволно финансиски моќни и немаат доволно ресурси, ќе им бидат потребни години и години за да го преведат секој модел во конструкција што вклучува единствен процесор.
Патем, некои производители гордо објавуваат дека нивните возила ќе можат, а некои веќе можат безжично да ги освежуваат компјутерските програми, но тоа не значи сите микропроцесори што се инсталирани во возилото, туку само мал број од нив. Проверете сами за кои групи станува збор.
Меѓутоа, оние производители кои не се прилагодуваат на идејата за централен процесор, нужно мора да пропаднат бидејќи ваквото создавање е поевтино, подостапно за модификации и патем може да овозможи функционирање на софтвер што го регулира функционирањето на технологија за автономно возење.
Извор: Додај Гас