Именуван како FLXdrive, оваа локомотива е значаен прв чекор кон одржливост во железничкиот сообраќај, индустрија одговорна за околу една четвртина од сите транспортни емисии на гасови во САД. За жал, ова е само првиот чекор во многу долг процес.
Wabtec вели дека 7-мегаватната батерија FLXdrive има „100 пати повеќе моќ и енергија“ од Тесла. Тоа е импресивен производ и означува интересна промена за железничката товарна индустрија. До сега, железничките компании речиси еднострано ја поддржуваа индустријата за фосилни горива. Компаниите за јаглен ги одржуваа живи железниците во време кога полуавтономните камиони и други возила доминираа во светот на транспортот.
Сепак, железничките компании се во иронична позиција. Се повеќе компании се стремат да станат неутрални во поглед на јагленот, зголемувајќи ја побарувачката за одржлив транспорт. Ако возовите можат први да стигнат таму, тие би можеле да станат попопуларна опција за превоз отколку камионите, со што ќе се смени долгогодишниот тренд кој ги натера железничките компании да се потпрат на индустријата за фосилни горива.
Според зборовите на технолошкиот службеник на Wabtec , Ерик Гебхарт: „Ако ги декарбонизираме сите локомотиви и го намалиме бројот на камиони, ќе стигнеме таму каде што треба да бидеме“.
Електричните локомотиви на „Wabtec “, сепак, се уште нема да ги заменат дизел возовите. Иако овие возови се доста моќни, тие не можат сами да ја поминат целата должина на Соединетите држави. Дизелот е околу 27 пати енергетски погуст од литиум-јонското гориво, така што засега FLXdrive е само едноставно средство за намалување на емисиите на локомотива.
Компаниите што ќе го купат FLXdrive ќе го сместат помеѓу две или три дизел локомотиви, што ќе го направи целиот воз ефикасно хибридно возило. Додека возот кочи, неговите батерии ќе се полнат, што ќе доведе до импресивно намалување на потрошувачката на гориво за 30%.
Последна забелешка – батериите не се потребни за електрифицирање на возовите, но водењето далеководи долж пругите, кои често минуваат низ оддалечените области, ќе бара еден тон нова инфраструктура.
Извор: B92.net
Поврзани артикли