На саемот за автомобили IAA Mobility во Минхен, сообраќајните експерти се изјаснија во корист на градските патарини во големите градови
Патарина од шест евра дневно, на пример, може да го намали сообраќајот во Минхен за 23 проценти.
Сообраќајните експерти од Институтот „Ifo“, Техничкиот универзитет во Минхен и производителот на автомобили BMW се залагаат за воведување патарина во големите германски градови со едноставна идеја – секој што може да си дозволи BMW, може да си дозволи и данок за сообраќаен метеж. Не е целосно јасно што се случува со оние кои не можат да си дозволат BMW, но и онака нив никој не ги прашува.
Патарина од шест евра дневно може да го намали сообраќајот во Минхен за 23 проценти, вели Оливер Фалк, шеф на Ifo центарот за индустриска организација и нови технологии. Градот треба да наплаќа надомест од секој возач, без исклучок, вклучувајќи ги и жителите. Приходот од 600 милиони евра годишно може да се искористи за локален јавен превоз и за надомест на вработени со ниски плати.