Компанијата Amazon, која се најде под притисок на клиенти, брендови и законодавци да сузбие фалсификати на својата веб-платформа за трговија, денеска соопшти дека минатата година блокирала повеќе од 10 милијарди сомнителни лажни огласи за да спречи продажба на нивните производи.

Во првиот извештај на Amazon за борба против фалсификување од воведувањето на нови алатки и технологии во 2019 година, се вели дека бројот на блокирани лажни огласи се зголемил за приближно 67 проценти во однос на претходната година.

Мултинационалната технолошка компанија со седиште во Сиетл соопшти дека се зголемил бројот на фалсификатори кои се обидуваат да продадат на страницата, затоа што измамниците се обиделе да ги искористат корисниците кои за време на пандемијата повеќе купувале преку Интернет.

Amazon со години се бори против фалсификати, но од 2019 година ги предупредува инвеститорите дека продажбата на фалсификувана стока претставува ризик за компанијата и нејзиниот имиџ.

Некои потрошувачи не купуваат на Амазон поради фалсификати, а некои брендови одбиваат да ги понудат своите производи на таа страница.

Фалсификаторите се обидуваат да ги пласираат своите производи на Amazon преку независен пазар, каде продавачите можат своите производи да ги стават директно на веб-страницата.

Компанијата минатата година уништи два милиони фалсификувани производи кои пристигнале во нејзините магацини и соопшти дека добиле поплаки од клиенти за фалсификати на помалку од 0,01 процент од сите производи купени преку таа платформа.

Amazon соопшти дека може да ги запре фалсификаторите пред да продадат нешто, благодарение на технологијата што автоматски ги скенира списоците за да отстрани сомневањата за фалсификати.

Компанијата исто така им дава можност на брендовите да ги отстранат лажните предмети од самата страница, наместо да ги пријавуваат во Амазон и да чекаат да направи нешто.