Како изгледа работата на Facebook и Google кампањи за компании од Силиконската долина од Македонија?
На почетокот на месецов пишувавме за агенцијата LeanSEM и нејзината успешна маркетинг-приказна. Тие работат од Скопје (Тафталиџе во нормални времиња, од дома во овие тешки времиња), за клиенти од Силиконската долина. Компанијата за околу 5 години успеа да соработува со 50-тина компании, управувајќи со маркетинг-буџети од над 2 милиони американски долари и константно расте и бара нови членови на тимот. Работат Google со клиенти како Мастерклас и Јудасити , a за себе велат дека се „зависници од резултати“.
Неколку прашања за Андреј – акаунт директор и Глигор – човекот за социјални медиуми.
1. Како „завршивте” во LeanSEM и со предизвикот да работите за најбрзорастечката индустрија во светот?
Глигор: Се пријавив за Google Crash курсот на LeanSEM, со главна цел да научам нешто повеќе. Секако се надевав, но не ми беше цел да се вработам по секоја цена. Како што поминуваше време, сфатив дека тука не си „играат играчки“, туку има сериозна експертиза и работат со врвни клиенти. Ми стана јасно дека ова е once in a lifetime шанса за прогрес. Го завршив курсот и ми се отвори можност да станам дел од тимот. Почнав во гугл-тимот па подоцна се префрлив во Social тимот. И еве ме.
Андреј: Уште во средно одлучив дека сакам да работам нешто поврзано со маркетинг и продажба онлајн бидејќи ме фасцинираа можностите што ги носи интернетот. Затоа решив да студирам e-бизнис, а LeanSEM ме „купи” со ад на Facebook каде што го бараа следниот маркетинг rockstar ?
2. Како изгледа еден ден на LeanSEM маркетер?
Глигор: Eat. Results. Sleep. Repeat. (уствари нема многу Sleep, хехе)
Андреј: Претпоставувам како што би требало да изгледа и на секој друг маркетер – анализа на бројки, носење заклучоци од резултатите од претходниот ден, откривање growth можности, решавање проблеми, комуникација со клиенти и со тимот.
3. Што се смени во кризава, односно како коронавирусот и „новото нормално” го сменија вашиот работен ден?
Андреј: Во однос на работата не се смени многу, ние и понатаму остануваме фокусирани на резултати и продолжуваме со исто темпо. Практично само мигриравме од канцеларија дома. Секако ми фалат тимските средби и дружење во канцеларија, ама ќе биде и тоа, набргу се надевам.
Глигор: За мене искрено, на почеток беше само селење од канцеларија – дома. Е дури по првите неколку долги недели, почна да ми фали „LeanSEM домот“. Но, со вистински фокус и бистра глава, се посветив на вистинските нешта и успевам да направам многу, дури и вака „заглавен“ дома.
4. Според Вас, што е најважно за да се биде успешен во светскиот дигитален маркетинг од Скопје?
Андреј: Па не само од Скопје, би рекол од каде било, за да бидеш успешен маркетер мора да покажеш резултати. Доколку си способен да ги постигнеш целите и упорност да ги подобруваш резултатите секој месец, најмалку важно е од каде си.
Глигор: Така е. Не е битно дали си од Скопје или од Шангај. Ги имате на тацна речиси истите алатки, затоа многумина го гледаат ова како „the easy way out“. Но, потребни се вистинска пасија за дигитален маркетинг, комбинацијата од аналитички ум и, секако, упорност. Не е работа за секого, а не ни треба да биде.
5. Двајцата сте работеле за македонски клиенти, а сега работите за клиенти од Силиконската долина. Која е главната разлика?
Глигор: Не се споредува. Разликата е во маркетинг-буџетите, мајндсетот, културата, експертизата… Но клучната разлика, според мене, е во можноста за напредок. Никого не го интересира како се викаш, битно е да си најдобар во тоа што го правиш.
Андреј: Би дополнил дека нашите клиенти ја разбираат својата и нашата улога. Нивно е да ни дадат доверба и информации, а наше е да најдеме начин да донесеме резултати. Со овие клиенти добиваме поголема доверба, слобода и многу поголем буџет за да направиме вистински импакт.
6. Цело време сте во потрага по нови членови на тимот. Кое е она „нешто“ кое треба да го има вашиот иден колега или колешка?
Андреј: Техничниот дел се учи и не е квантна физика, ама мора да има пасијата за маркетинг. Второто „нешто” е фокус на импакт и на резултати. LeanSEM нуди милионски буџети на кои секој од нас може да експериментира и гради своето искуство. Сè што треба мојата идна колешка или колега да направи е константно да се прашува што уште можеме да направиме за клиентот и што можам да направам за да остварам поголеми резултати.
Глигор: Андреј го сумираше ова убаво, па само би додал – отворен ум, храбри идеи и неприкосновена желба за раст.
Доколку се пронајдовте во искуствата на Глигор и Андреј, или мислите дека го имате она што е потребно за да работите дигитален маркетинг во меѓународна лига, погледнете го тимот на LeanSEM кој постојано расте. Погледнете ги и нивните LeanSEM вредности кои ги имаат сите вработени и доколку се пронајдете во нив, аплицирајте за отворените позиции.
(ПР текст)