Старт од соништата. Новиот GOLF го постигна највисокиот резултат во тестот за безбедност на Euro NCAP (Европската програма за проценка на нови автомобили). Ревизорите го наградија новиот компактен модел со највисок рејтинг по сите критериуми – заштита на возрасни патници, деца и пешаци, како и во однос на системите за помош.
Тест флота на новиот GOLF беше тестирана од страна на Euro NCAP. Во категоријата „Заштита на возрасни патници“, автомобилите мораа да претрпат разни судари: директен судир во бариера, директен судир со цврст ѕид, страничен удар и удар во столб. Брзините на судир се движат од 32 до 64 км на час. Понатамошните тестови се фокусираа на повреди при судири на задниот дел. Тестирана беше и ефективноста на системот за итно сопирање „Front Assist“ во спречувањето на непосредни судири на задниот дел со градска брзина. Сè на сè, новиот GOLF постигна 95% од достапните поени за заштита на патниците.
Резултатите од влијанието на предната и од страна беа вклучени во оценката за заштита на придружните деца, дополнети со тест за инсталација на стандардни детски седишта и проверка на монтирања како што е ISOFIX. Во оваа категорија, новиот GOLF постигна 89%. Резултатот за заштита на пешаци и велосипедисти беше 76%. Фокусот тука беше влијанието на автомобилот на главата, бутовите и нозете, како и ефективноста на системот за сопирање при итни случаи.
Другите системи за помош, како што се ограничувачот на брзината, системот за набљудување на окружувањето при поголема брзина и системот за одржување на лента, беа оценети во категоријата „Безбедност“. Volkswagen вгради во новиот GOLF целосен пакет системи за помош, кои се извлечени од повисоките категории на возила. Два стандардни безбедносни системи се особено важни: системот за одржување на лента и „Front Assist“ системот, што го следи сообраќајот пред автомобилот со помош на сензор, радар и предна камера. Автомобилот сопира автоматски во опасни ситуации – дури и при многу мала брзина во градот. Спектарот на системот е проширен за да вклучи набљудување на велосипедисти и помош при скршнување од лента – сите овие се достапни за прв пат во GOLF. Тестирањата на Euro NCAP ја покажуваат ефикасноста: со освоени 78% од достапните поени, новиот компактен автомобил на Volkswagen постигна одлични резултати во категоријата за безбедност.
Шест воздушни перничиња – две предни воздушни перничиња, странични воздушни перничиња и воздушни перничиња за главата – се стандардни карактеристики на новиот GOLF, како и затегнувачите на ремените и ограничувачите на силата на ременот на сите седишта. Проактивниот систем за заштита на патниците е достапен како опција. Ова е можност да ги намали последиците од непосреден судир со затегнување на ремените или затворање на отворени прозорци, на пример. Вклучува и странични воздушни перничиња во задниот дел.
Volkswagen нуди понатамошни системи за поддршка на високо ниво по избор, вклучувајќи адаптивна контрола на темпомат (ACC) со предвидливо адаптирање на брзината. Патната асистенција овозможува возење со брзина до 210 км на час. Друга карактеристика што придонесува за безбедно, опуштено возење е комуникацијата Car2X, која во опасни сообраќајни ситуации му овозможува на новиот GOLF да комуницира со други возила – а во иднина и со инфраструктурата. Истото важи и за помош во сообраќајниот метеж, следење на сообраќајот позади возилото, помош за итни случаи и асистенција за паркирање.
Со својот скор од пет sвезди, новиот GOLF на Volkswagen ја продолжува својата серија за успеси на тестирањата на Euro NCAP. T-Cross исто така го постигна максималниот резултат во мај 2019 година. Европската програма за проценка на нови автомобили служеше како строг репер за безбедносното ниво на нови автомобили веќе 20 години. Обезбедувајќи на купувачите на автомобили брза информација за безбедноста на популарните, нови модели. Во последниве години, постапките за тестирање и барањата поставени на стандардни системи за помош на возачот и пасивна безбедност кои станаа поригорозни. Целосните детали се јавно достапни на www.euroncap.com.
Поврзани артикли