„Голф“ е најуспешниот европски автомобил повеќе од четири децении. Новото поглавје во историјата на овој бестселер започнува сега, со светската премиера на осмиот „голф“- дигитализиран, потполно поврзан и интуитивен за работа. Никогаш порано ниту еден „голф“ не бил толку прогресивен. Со хибридни верзии достапни веднаш, „голф“ја електрифицира компактната класа. Неговиот дигитален ентериер овозможува нова димензија на интуитивно работење. Брзини до 210 км/ч се достигнуваат со системите за асистенција на возачот. Тоа е првиот „фолксваген“ кој користи разузнавачки информации од сообраќајот преку Car2X, што значи дека може да предупредува на опасности. Неговата светска премиера се одржа во Волфсбург, каде и беше создаден „голф“ и каде е изграден и рафиниран во последните 45 години.

„Во текот на седумте генерации ‘голф’ импресионираше повеќе од 35 милиони клиенти. Целата автомобилска индустрија очекува новиот ‘голф’ да го постави стандардот во класата“, објасни д-р Херберт Дис, претседател на Управниот одбор на Volkswagen AG. Во однос на својата технологија, „голф“го прави најголемиот скок нанапред од своето деби. Ралф Брандстартер, главен оперативен директор за патничките автомобили на Volkswagen: „Овој автомобил е целосно нов. Но, секако, ‘голф’секогаш останува ‘голф’. Бидејќи основниот концепт е безвременски. Овој автомобил го дефинира нашиот бренд со децении. ‘Голф’ постојано ги прави новите технологии достапни за сите“.

Факт е дека новиот „голф“ ја прави одржливата подвижност достапна за многу луѓе. Уште повеќе, со новиот „голф“, Volkswagen се префрла на дигитализирана, самообјаснувачка операција. Клаус Бишоф, директор во Volkswagen: „Во свет каде сложеноста се зголемува, новиот ‘голф’ му дозволува на возачот интуитивно да управува со возилото.“ Практично, сите дисплеи и контроли се дигитални: новите инструменти и мрежните инфозабавни системи се спојуваат заедно во пејсажен приказ со команди на допир.

Пет хибридни погони за новиот „голф“

Со новиот „голф“, Volkswagen започна хибридна офанзива. Како прв модел на марката, осмата генерација на „голф“ ќе биде достапен во не помалку од пет хибридни верзии. Неговото деби слави и 48V технологија: генератор за стартување на ремен, 48V литиум-јонска батерија и најновата генерација на ефикасни TSI мотори формираат нов благ хибриден погон во eTSI. Материјални придобивки: потрошувачката е намалена до 10% (врз основа на WLTP) и возилото е екстремно агилно и удобно. Volkswagen ќе го понуди „голф“ во три излезни варијанти од eTSI: 81 kW / 110 КС, 96 kW / 130 КС и 110 kW / 150 КС.

Осмата генерација на најпродаваниот Volkswagen, исто така, ќе биде достапен и како plug-in хибрид во две варијанти. Новиот „голф“генерира 150 kW / 204 КС, додека многу спортската GTE изведба испорачува 180 kW / 245 КС. Двете верзии на „голф“ со plug-in хибриден погон ќе стартуваат со нова литиум-јонска батерија од 13 kWh која овозможува поголем досег со електрична енергија од приближно 60 километри, додека привремено го претвора „голф“во возило со нулта емисија на штетни гасови.

Ефикасен бензин и дизел – заштеда на потрошувачка до 17%

Погонските опции за новиот Golf вклучуваат бензински (TSI), дизел (TDI) и погон на природен гас (TGI), два трицилиндрични бензински мотори со 66 kW / 90 КС и 81 kW / 110 КС, два четирицилиндрични дизел мотори со 85 kW / 115 КС и 110 kW / 150 КС, и TGI со 96 kW / 130 КС Новите варијанти на TSI имаат особено ниска потрошувачка и емисија на штетни гасови благодарение на новите елементите вклучително и иновативниот TSI Miller процес на согорување. Иновација во погоните на TDI: Volkswagen користи технологија за тн. двојно дозирање (два SCR катализатори) за значително намалување на емисијата на азотни оксиди (NOx) до 80%; Покрај тоа, потрошувачката на TDI е намалена за 17% во споредба со претходникот.

Постојана конективност и Car2X како стандард

Системите не само што се поврзани едни со други, туку благодарение на единицата за поврзување преку интернет (OCU), тие исто така се поврзани со светот надвор од „голф“. Стандардниот OCU има интегрирани eSIM-линкови до онлајн функции и услуги „We Connect“ и „We Connect Plus“. Новиот „голф“ е исто така првиот Volkswagen што се поврзува со својата околина како стандард, преку Car2X: сигналите од сообраќајната инфраструктура и информациите од други возила оддалечени 800 метри се известуваат за возачот преку дисплеј. „Голф“ ги споделува и овие предупредувања со другите возила со Car2X. Интелигенцијата за т.н. рој станува реалност, што претставува почеток на нова фаза на безбедност во сообраќајот.

(ПР текст)