Google прави промена на алгоритмите за пребарување што ги користи нивната почетна страница. Главниот фокус на ажурирањето е секој од нас лесно да може да го најде оригиналниот извор на содржина на интернет. Интеграцијата на т.н. „Original Reporting“ се очекува да биде од голема корист за издавачите, особено на локално ниво, бидејќи честопати се бара да инвестираат пари за да соберат вести од надворешни изданија, потпирајќи се пред се на приходите од дигитално рекламирање.
Во иднина, „Google Search“ ќе дава приоритет на локалните изданија, кои многу често одразуваат настан побрзо од поголемите медиуми. Алгоритмите на пребарувачот ќе бидат изменети на таков начин што овој вид содржина добива повисок рејтинг во Google. На овој начин, компанијата ќе ја поддржи работата на трети издавачи, но ќе гарантира и повисок квалитет на публикациите што ќе ги видиме во моторот за пребарување, пренесува Engadget.
Over the next couple weeks we’re rolling out a redesigned News tab in Search on desktop. The refreshed design makes publisher names more prominent and organizes articles more clearly to help you find the news you need. Check it out ? pic.twitter.com/xa2aZfO4Qd
— Google News Initiative (@GoogleNewsInit) July 11, 2019
Моторот за пребарување ќе прикажува статии индексирани со „оригинално известување“ за многу подолг временски период. Со овој потег, Google ќе осигури дека ќе најдеме најсовремени и релевантни содржини на одредена тема. Ова може да биде корисно кога издавачите се фокусираат на други публикации. Google ќе посвети поголемо внимание на угледот на изворот бидејќи е индексиран во резултатите од пребарувачот. Со текот на времето, компанијата ќе ги оптимизира своите алгоритми.