Јужнокорејските и хрватската компанија склопија стратешко партнерство за развој на електрични автомобили со високи перформанси. Ова партнерство ќе им овозможи на Hyundai и Kiа да ја искористат технологијата и знаењата на Rimac во развојот на возила со високи перформанси EV.
Основана во 2009 година, хрватската компанија стои зад добро познатите Concept_One и Concept_Two електрични супер автомобили. Од друга страна, Hyundai Motors сака да ја забрза својата транзиција кон чиста мобилност и да се позиционира себеси како глобален лидер во иницирањето на оваа промена во индустријата. Една од клучните мерки за постигнување на оваа транзиција е електрификацијата на Hyundai Motor Group и 44 електрифицирани модели кои се планирани до 2025 година.
Hyundai ќе инвестира 64 милиони евра, а Kia 16 милиони европски банкноти за да се формира техничкоto партнерство со Rimac. Според договорот, компаниите заеднички ќе работат на два електрични модели со високи перформанси до 2020 година, што е година кога на сцената ќе стапи C_Two.
Гореспоменатиот спортски автомобил со централно поставен мотор Hyundai го развива веќе неколку години, а првиот концепт е од 2014 година под етикетата Veloster RM Concept.
Следната година или 2016-та пристигна унапредената верзија на RM15 со 195 килограми помалку и 300 коњски сили од 2.0-литарскиот турбополнач. Во 2016 година, Hyundai дополнително ја промени својата формула и дизајн во верзијата на RM16 N, заврте моќно на Нирнбургринг, но тука застана се.
Од друга страна, Rimac е одговорен за двa екстремни батериски електрични хиперавтомобили: Concept One и C_Two. Тие исто така соработуваа со Pininfarina и Aston Martin за Battista и Valkyrie, соодветно, а ќе му помогнат и на Porsche во неговата електрична иднина, откако германската компанија купи 10 отсто од акциите минатото лето.