LinkedIn лансира нова видео услуга, која им овозможува на корисниците и организациите да
емитуваат содржина во живо. Првично, LinkedIn Live ќе биде достапен во бета верзија во САД, а во наредните недели, компанијата планира да прифаќа барања за учество во тестовите.
Во моментов нема информации за тоа кога е закажан официјалниот старт на услугата. Сепак, врз основа на претходни производи, можеме да претпоставиме дека ќе потрае подолго.
Првичните емитувања се очекува да вклучуваат конференции, презентации на производи,
интервјуа и други настани предводени од „инфлуенсери“ и ментори. Тоа е главно за содржината која одговара на професионалната ориентација на социјалната мрежа.
Избрани се неколку надворешни програмери на услуги за пренос во живо, со цел креаторите на содржини да постигнат високо квалитетно своите продукции. Меѓу нив се и Wirecast, Switcher Studio, Wowza Media Systems, Socialive и Brandlive. Техничкиот партнер на иницијативата е Microsoft Azure Media Services.
LinkedIn се вклучува доста доцна со услуга за видео содржини, што се однесува до другите
социјални мрежи. Емитувањето во живо е еден од најпосакуваните додатоци на платформата, и
иден метод за генерирање на дополнителни приходи и повеќе кориснички интеракции. Досега, компанијата не коментираше за идните планови за монетизација и првично нема да додава реклами во емитувањата во живо.
Поврзани артикли