Силна година за штутгартскиот производител на спортски автомобили, Porsche AG испорача 256.255 возила во светот во 2018 година повеќе од кога било досега. Ова претставува раст од четири проценти во споредба со постојните рекордни бројки од претходната година.
Од сериските модели, Panamera забележа најсилен раст со 38 проценти зголемување на продажбата на 38.443 испораки. Моделот 911 исто така забележа двоцифрен пораст, и покрај лансирањето на новата генерација на 911, бројот на испорачани спортски автомобили се зголеми за десет проценти на 35.573 возила.
„Капацитетот на 911 кој фасцинира е посилен од кога било“, коментира Детлев вон Платен, член на Извршниот одбор одговорен за продажба и маркетинг во Porsche AG.
„Ја прославувавме светската премиера на новиот 911 на крајот на годината на Автомобилското шоу во Лос Анџелес, но сепак нашата икона за спортски автомобили повторно инспирираше повеќе корисници во 2018 година отколку во изминатата година“.
Моделот Macan беше повторно најуспешен модел по волумен со 86.031 возила, веднаш пред Cayenne со 71.458 испораки.
Кина е повторно најголем индивидуален пазар
Кинескиот пазар повторно се одржа на пол позиција за испораки во 2018 година. Растот на овој пазар погоди дванаесет проценти во вредност од вкупно 80.108 единици. На второто место беа САД, со зголемување од три проценти на 57.202 возила.
Испораките во Европа се искачија малку подолу во споредба со претходната година. „Преминот на новиот WLTP тест циклус и филтрите за честички на бензин во Европа значеа дека се соочивме со значителни предизвици во четвртиот квартал од 2018 година и тие ќе продолжат да се чувствуваат во првата половина од 2019 година. Згора на тоа, ние престанавме да нудиме модели со дизел мотори во февруари 2018 година “, додаде Детлев вон Платен.
(ПР текст)