Поднасловите, слоганите и пораките за добредојде се еден од најчестите инструменти за вербална комуникација со корисниците во дизајнот на веб сајтови. Тие неуморно ги обележуваат почетните страници и го поставуваат тонот на проектот. Иако сме навикнати на сликите и видеата да се гласноговорници, понекогаш и добро избрана фраза може да “звучи” позаглушувачки и да е визуелно попривлечна.

Од атрактивни слогани, до банални изрази. Постојат навистина многу начини да се пренесе таквата порака. Денес ќе ги видиме оние кои претпочитаат да го започнат дијалогот со нивните посетители на интернет со зборот “Hello”.

Сé на сé, овој збор ви помага да креирате попријатна естетика, ги почитува правилата на бонтонот, додава позитивни емоции и го прави веб сајтот посигурен и попристапен. Овој збор игра значајна улога во процесот на градење на цврста врска со корисниците. Многу можности скриени во само еден мал збор. Да погледнеме неколку одлични примери!

1. Pixies Agency

1-Pixies-Agency

2. Michael Villeneuve

2-Michael-Villeneuve

3. Kalexiko

3-Kalexiko

4. Have You Met Janet

4-Have-you-met-Janet

5. Daniel Spatzek

5-Daniel-Spatzek

Целосниот текст можете да го прочитате на веб-сајтот на Веб Академија Еверест