Вертикални шари и скролување
Со повеќе внимание посветено на мобилните уреди, заради мислењето дека мобилниот сообраќај ќе се изедначи со сообраќајот на десктоп годинава, повеќе сајтови се дизајнираат со вертикални кориснички текови.
Пред неколку години, сите зборувавме за крајот на скролувањето во веб дизајнот, за неколку години подоцна, истиот да се врати на голема врата, како многу важна алатка за интеракција. Помалите екрани ги тераат корисниците повеќе да скролуваат, а дизајнерите да креираат кориснички интерфејс кој е многу повертикален.
Повеќе интерфејс со стил на карти
Еден од најголемите елементи кои излегоа од материјалниот дизајн е појавата на интерфејс со стил на карти. Тој е во сé, од апликации, преку веб сајтови, до печатени парчиња. Картите се забавни, ги организираат информациите во елемент содржател кој е лесен за употреба, и ги ангажираат корисниците. Дополнително, тие одлично функционираат кај сите уреди, бидејќи картите може да се “наредат” хоризнотално или вертикално (или и на двата начини).
Заглавја со видео (како сајтовите со стил на филм)
Дизајнот на веб сајтови влегува во филмовите. Побрзите интернет конекции и подобрата интеграција на видео додатокот, го олеснуваат начинот на кој веб сајтовите може да вклучат тродимензионално искуство со стил на филм. Видео клиповите растат, од мали фрагменти во подолги клипови. Сликата е остра, јасна и со висока дефиниција, што овозможува да се креира видео искуство на интернет кое е ново за корисниците, но познато од другите уреди, како телевизиите на пример.
Мали анимации
Анимацијата е еден од трендовите за 2015. Елементите кои се движат се насекаде, од анимации со херој-стил кои го почнуваат дизајнот на сајтот, па сé до мали анимации кои дури и може да не ги забележите. Нивната популарност ќе расте, дури и кога ќе се намалува нивната големина. Анимираните елементи на кориснички интерфејс се забавен начин за интеракција со корисниците, начин со кој има давате нешто додека тие чекаат содржината да се вчита, а во исто време обезбедувате елемент на изненадување.
Најважниот фактор кога станува збор за анимациите е да сте сигурни дека тие одговараат на нивната цел. Треба да знаете зошто го креирате ефектот и што тој се очекува да направи.
Целосниот текст можете да го прочитате на веб-сајтот на Веб Академија Еверест