Игрите се можеби последното нешто што би го очекувале на социјалната мрежа посветена на работата и нешто поофицијалните меѓучовечки односи, но тие сепак би можеле да се појават таму.
Facebook и Netflix веќе подолго време флертуваат со додавање игри во рамките на основната апликација или социјална мрежа, YouTube наводно работи на нешто слично, но тешко дека би очекувале некоја „сериозна“ платформа како LinkedIn да се движи во таа насока.
Сепак, тоа се случува. Откако независни експерти открија делови од програмски код во апликацијата LinkedIn, кои сугерираат можна имплементација на игри, сè од деловната социјална мрежа на Microsoft беше потврдено за TechCrunch.
Во LinkedIn велат дека „играат“ со идејата да вметнат едноставни игри, загатки и мозочни игри во постоечкото искуство на користење на социјалната мрежа. Идејата е дека на овој начин корисниците ќе останат подолго време на веб-страниците и апликациите, за да им се даде дополнителен момент на забава, да ги продлабочат меѓучовечките односи и да ги поттикнат корисниците да започнат некои нови дијалози – наскоро, велат, ќе се знае повеќе за се.
Информациите од независни извори велат дека овие игри би ги поврзале компаниите и нивните вработени едни со други, на пример, со формирање на рангирање на компании. На нив работодавците би биле рангирани врз основа на тоа колку нивните вработени се успешни во игрите, односно какви резултати постигнуваат – играјќи на LinkedIn.
LinkedIn е во сопственост на Microsoft од 2016 година. Моментално има повеќе од милијарда корисници, а во фискалната 2023 година тие остварија приход од 15 милијарди долари, од кои 7 милијарди долари се од продажба на софтвер за регрутирање на корпорации и 1,7 милијарди долари од продажба на премиум претплатни пакети.