Во првиот квартал од оваа година ќе се стави крај на споделувањето на лозинките за Netflix, а стриминг гигантот неодамна објави како планира да го направи тоа. Сепак, тие ги отстранија новите правила за споделување лозинка од нивната веб-страница, тврдејќи дека се објавени по грешка.
Новите правила важат за редовно најавување на вашата сметка на Netflix од вашиот дом. Накратко, корисниците ќе треба да се логираат на својот уред од домашната Wi-Fi мрежа еднаш на секои 31 ден. Доколку корисниците не го сторат тоа, нивната сметка на Netflix може да биде блокирана.
„Иако нашите услови за користење го ограничуваат Netflix на употреба во домаќинствата, ние признаваме дека ова е промена за членовите кои пошироко ја споделуваат својата сметка. Како што воведуваме платено споделување, членовите во многу земји исто така ќе имаат можност да платат дополнително доколку сакаат споделете го Нетфликс со луѓе кои не ги живеат“, велат од Нетфликс.
Откако Netflix објави нови правила за споделување лозинки, голем број корисници на социјалните мрежи реагираа негативно на промените, а многумина се прашуваа како точно ќе функционира и што може да значи за нивната претплата.
Правилата беа отстранети истиот ден
Веста дека Нетфликс ќе блокира уреди „без целосно објаснување“ и прашањето што би значело тоа за луѓето кои патуваат на работа, студентите кои не живеат со своите родители или оние кои живеат во повеќе домови, „корисниците не ги прифатија добро“, пишува The Streamable.
Сепак, правилата беа отстранети од веб-страницата на 1 февруари, што доведе до најновиот заплет. Портпаролот на Нетфликс потврди дека правилата во моментов се во сила, но сè уште не за сите земји.
„За краток временски период, статија од центарот за помош која содржи информации поврзани само со Чиле, Костарика и Перу беше објавена и во други земји. Оттогаш ја ажуриравме“, изјави тој за The Streamable, додавајќи дека ако и кога Netflix ќе направи значителна промена во својата услуга, нема да ја воведе без претходно да им ги соопшти сите детали на своите корисници.