Facebook сака да стане главен извор на информации и видео содржини за стотици милиони корисници. Компанијата веќе ни ги покажува најновите вести, а во иднина планира целосно да се фокусира на настаните, што се случуваат околу нас.
За таа цел, Facebook ќе почне да дава приоритет на локалните вести и публикации на локалните весници, радио станици и ТВ емисии. Веќе се експериментира со оваа функција, која наскоро ќе биде достапна за сите сметки во социјалната мрежа.
Марк Цукерберг лично ги прокоментира информациите откако изјави дека „луѓето постојано се поврзуваат со Facebook со барањето да гледаат повеќе локални вести на Facebook, пренесе The Verge.
Според него локалните вести се корисни не само да се разбере она што се случува околу нас, но исто така да се сфатат проблемите и вредностите на општеството во кое живееме. Тоа е причината зошто компанијата планира да започне да покажува повеќе слични содржини во News Feed преку партнерство со локалните автори.
Нивниот нов проект ќе овозможи на овие публикации да стигнат до повеќе луѓе и да генерираат повеќе приходи, соодветно. Самите корисници ќе имаат постојан пристап до најактуелните информации во реонот, во кој се наоѓаат.Од друга страна, Facebook ќе стане поатрактивна платформа за откривање на нови содржини.
Како заклучок, Марк Цукерберг изрази желба да го намали бројот на постови во News Feed на сметка на нивниот квалитет.