Фестивалот на брзината во Goodwood отсекогаш бил сцена за жестоки битки, но малкумина очекувале дека едно од најжестоките соперништва во годината ќе избувне во класата на големи и луксузни SUV возила.

Во битка на британски титани, Aston Martin буквално го понижи својот ривал Bentley со својот DBX707, поставувајќи време кое одекна низ целиот автомобилски свет.

Сè започна кога Bentley гордо објави дека нивниот Bentayga Speed го завршил познатото искачување на рид за 55,8 секунди, што го прави најбрзиот сериски SUV со бензински мотор во историјата на Goodwood. Но, прославите беа краткотрајни. Само два дена подоцна, Aston Martin возврати – и со стил. Неговиот DBX707 не само што го сруши рекордот, туку го декласираше.

Краткотрајна прослава на Bentley
Рекордот поставен од Bentley Bentayga Speed со своите 641 КС беше донекаде контроверзен од самиот почеток. Имено, времето не беше постигнато за време на официјалниот викенд на трката, туку за време на приватен тест една недела претходно. И покрај ова и малку влажните услови, моќниот 4,0-литарски двоен турбо V8 мотор и карбонско-керамички сопирачки му овозможија на Bentley да постави импресивно време.

Само прототипот за тркање на Pikes Peak на Bentley со W12 мотор беше побрз, но како чистокрвен тркачки автомобил, не се смета за сериски автомобил.

Bentley беше на врвот, сè додека Aston Martin не се појави на патеката. Наместо голема медиумска најава, Aston Martin го откри својот подвиг преку кратки видео клипови на социјалните медиуми. Видеото започна со неверојатно смел пресврт: возачот на DBX му покажа на својот патник видео од Бентли како го објавува рекордот.

После тоа, снимката се префрла на бруталната потера на DBX по ридот додека штоперицата неуморно отчукува. Додека Bentayga Speed ја помина патеката од 1,88 километри за 55,8 секунди, DBX707 го направи тоа за неверојатни 53,12 секунди. На толку кратка патека, разликата од над две и пол секунди е огромна.

Ѕверот што го покори Goodwood

Aston Martin DBX707 развива огромна моќност и 900 Nm вртежен момент, а е опремен со нов издувен систем што дури и Akrapovič на Bentley звучи питомо.

За да се намали тежината, инсталиран е карбонски покрив што заштедува речиси 20 килограми, додека опционалните магнезиумски тркала дополнително ја намалуваат тежината на клучните места.