Viber ја проширува својата понуда на напредни опции за размена на пораки за деловни цели, со две нови интерактивни решенија.

Rakuten Viber објави воведување на опции за пораки во карусел облик што им овозможуваат на компаниите од различни сектори да прикажат до пет картички за скролување во рамките на една порака, како и листи со пораки што им нудат на корисниците до пет однапред дефинирани одговори.

Секоја картичка во пораката на вртелешката, како што е нагласено, може да содржи визуелни елементи, текст, емотикони и до две интерактивни call-to-action копчиња, кои директно го поврзуваат корисникот со веб-страница или онлајн продавница.

Овие пораки им овозможуваат на брендовите да споделуваат групни промоции, препораки за производи, понуди со ограничено време и лансирања на нови производи, додека корисниците можат лесно да пребаруваат и да изберат што најмногу ги интересира.

Како што е наведено во соопштението, придобивките од карусел пораките се во подобреното корисничко искуство преку јасен, скролувачки формат на содржина.

Друга предност е зголемената продажба преку директни врски што овозможуваат брзи купувања.

Листите со пораки им нудат на корисниците до пет однапред дефинирани одговори на кои можат да кликнат, што им олеснува да прават работи како што се потврдување на резервации, закажување испораки или собирање повратни информации.

Кога корисникот ќе избере една од понудените опции, таа автоматски се препраќа како порака, овозможувајќи им на бизнисите да одговорат брзо и автоматски.

Клучните придобивки од „Списокот на пораки“ се поттикнување на разговор преку брзи и фокусирани одговори, зголемување на интеракцијата преку јасни и едноставни избори и заштеда на време со автоматизирање на повторувачки задачи преку готови опции.

Овие две нови опции ги надополнуваат постоечките понуди за деловни пораки на Viber, дозволувајќи им на брендовите да креираат персонализирана индивидуална комуникација со своите клиенти.

Каруселот и листите со пораки моментално се достапни за партнери кои сакаат да бидат меѓу првите што ќе ги имплементираат, додека тие ќе бидат достапни за сите други деловни корисници ширум светот во наредните недели.