Како што се чини по последната аквизиција на Google, компанијата не се откажува од развој на решенија за проширена реалност (AR), па речиси е сигурно дека Google Glass повторно ќе се појави, но не се знае во каква форма.
Google го купи компанијата Raxium, што е малку познато. Оваа компанија се фокусира на развој на Micro LED технологија и тврди дека го има најсовршениот монолитен RGB uLED дисплеј со висока густина на приказ. Но, што точно значи ова и каква е важноста на оваа технологија за дисплеи на Google и нивниот развој на проширена реалност?
За почеток, Micro LED технологијата обезбедува перформанси на OLED дисплеите, но без никакви недостатоци кои обично се споменуваат во истата реченица со OLED панелите. Значи, нема страв од burn-in, а се обезбедува многу посветла слика.
Меѓутоа, она што е поважно од перформансите е способноста на Micro LЕD технологијата да се вклопи во многу мало куќиште, а ова е најважната ставка кај VR и AR уредите. Токму малата големина потребна на Micro LED екраните значи дека тие се идеални за развој на очила кои обезбедуваат виртуелна и проширена реалност, па затоа не е изненадувачки потегпот Google да го купи Raxium.
Досега, огромното мнозинство на AR решенија користеа сосема поинаква технологија за проекција на слики пред очите на корисникот. Најчесто, тоа беше проекција на слика и потпирање на напредни оптички решенија за да се рефлектира самиот екран преку проѕирна леќа. Оваа технологија ја користат некои од моментално достапните решенија, како што се Oppo Air Glass и Focals by North.
Од друга страна, имплементацијата на Micro LED технологијата би можела значително да се промени, но и да ги подобри AR решенијата, кон што најверојатно цели Google. На крајот, познато е дека тие инвестираат во Project Iris, а постои и конкуренција во форма на HoloLens на Microsoft. Конечно, Фејсбук се ребрендираше во Мета и се залага за виртуелна и проширена реалност.