Google Chrome постои со години, но кога беше објавена првата бета верзија за Windows 2008, прелистувачот имаше икона што изгледаше сосема поинаку од денес. Иако култната Chrome топка ги задржа истите основни елементи на дизајнот и боите, нејзиниот изглед постепено станува порамен со текот на годините – прво во 2011 година, а подоцна во 2014 година. Сега Chrome го продолжува овој тренд со својата прва промена на логото по осум години, а промените може да изгледаат прилично суптилно, односно се прави сè иконата да биде пофлексибилна и поприлагодлива на платформите и нивните соодветни дизајнерски јазици.
Дизајнерот на Chrome, Елвин Ху опишува што се менува за корисниците. Иконата користи нови нијанси на зелена, црвена, жолта и сина, кои треба да бидат поживописни и впечатливи, а суптилните сенки кои претходно беа присутни во надворешниот прстен се целосно отстранети за да се постигне речиси целосно рамен изглед – „речиси“ бидејќи се користи многу благ градиент во обид да ги ублажи „непријатните вибрации на бојата“ помеѓу некои од овие многу контрастни нијанси.
Покрај прилагодувањето на боите, Chrome подобрува и некои пропорции – внатрешниот син круг станува значително поголем, а надворешниот прстен е потенок. Сите овие промени се направени за да се „усогласи со помодерниот израз на брендот на Google“. Но искрено, веројатно нема ни да ги забележите разликите доколку не пишуваме за нив.
Можеби највлијателната промена е начинот на кој Google ја прилагодува иконата на другите платформи. Иконата на Chrome сега презема чекори за да се вклопи во делови од дизајнот на корисничкиот интерфејс на многу од достапните оперативни системи. За Windows 10 и 11, на пример, иконата добива јасно градиран дизајн за подобро да се вклопи со другите икони на таскбарот, додека кај macOS добива неоморфен 3D изглед, баш како и системските апликации на Apple. На Chrome OS користи посветли бои и нема дополнителни градиенти, а бета-апликацијата на iOS има специјална икона слична на нацрт како знак за другите бета/програмери апликации на Apple